Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
Opprinnelig lagt inn av annemede, her.
Dette er litt tanken til Bergensskolen etter det jeg har forstått, og jeg er ikke ubetinget uenig. Det er forskjell på ekteparet X og Y som er utdannede mennesker som følger barna godt opp, barna gjør alltid leksene sine.
alenefaren A som er uføretrygded, knapt kan lese, barna gjør nesten aldri lekser og har null oppfølging hjemmefra mtp skolegang.
Jeg kunne lettere akseptert at barna til X og Y var borte enn barna til A.
Då synest eg vi burde gjort noko med heile skulesystemet, slik at elevane måtte nå visse nivå i basisfag (norsk i form av lese- og skriveferigheiter, engelsk og matte), før ein kunne gå frå eit trinn til eit anna. (Akkurat dette har eg skrive ei 8 sider lang pedagogikkoppgåve om, som eg fekk B på, så det kan eg argumentere teoritungt for, om nødvendig). Eg trur at ein ved å undervise elevar på det nivået dei faktisk er, istadenfor i aldersinndelte grupper, ville fått ein meir ressurseffektiv skule, meir tilpassa opplæring (nå underviser ein jo ein gjennomsnittselev som ikkje finst i klasserommet og så får verken dei sterkaste eller dei svakaste den oppfølgjinga dei treng), og dermed betre læring.