Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har dere sett "Sigrid blir mamma"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 23:27   #21
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere sett "Sigrid blir mamma"?

Jeg syns serien er veldig bra! Det er mye å kjenne seg igjen i, og hun tørr å være åpen om det som er av tabuer. Feks den bekkenbunnsknipeøvelsen hun strøyk på.

Jeg syns denne serien er utrolig mye bedre og mer relevant enn Johanna:Prosjekt baby.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-13, 23:28   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg har ikke så veldig sansen for Sigrid som komiker uten at jeg kan sette helt fingeren på hvorfor. Det er noe med den veldig tøffe "jeg bryr meg ikke om hva folk synes" greia som jeg ikke tror på. Men jeg synes serien er ganske fin.

Jepp.

Men så dere henne nå på torsdag kveld fra Nydalen?!?

Gammel 27-09-13, 00:18   #23
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes hun er noe av det mest slitsomme som finnes på TV for tiden, muligens slått av Ylvis. Grøss.

Og selv om jeg har ammet sammenhengende i over fire år nå, ble innslaget i Torsdag kveld i overkant heavy for meg.

Gammel 27-09-13, 00:24   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes hun kan være en morsom komiker, men kjenner meg ikke igjen i problematiseringen av barseltiden. Mulig det er derfor jeg ikke synes det treffer? Jeg tenker liksom ikke helt at det er ærlig heller, det virker mer påtatt. Egentlig burde jeg sikkert se mer før jeg uttaler meg. :host:

Gammel 27-09-13, 08:30   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare VET at Sigrid Bonde Tusvik som tøffer seg med barseltiden ikke er noe for meg, så jeg har heldigvis vett til å ikke se på det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 09:34   #26
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg bare VET at Sigrid Bonde Tusvik som tøffer seg med barseltiden ikke er noe for meg, så jeg har heldigvis vett til å ikke se på det.

Det var velsignet lite tøffing, gitt. Det var derfor jeg likte det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 09:48   #27
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg syns ikke det var mye tøffing. Hun er sår og ærlig og rett frem, syns jeg. Noe var gjenkjennelig, noe ikke.

Gammel 27-09-13, 09:54   #28
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes hun kan være en morsom komiker, men kjenner meg ikke igjen i problematiseringen av barseltiden. Mulig det er derfor jeg ikke synes det treffer? Jeg tenker liksom ikke helt at det er ærlig heller, det virker mer påtatt. Egentlig burde jeg sikkert se mer før jeg uttaler meg. :host:

Jeg kjenner meg absolutt igjen. Jeg synes det er fint at man kan få et usminket portrett av noe som må være gjenkjennelig for mange, men ikke så lett å snakket om.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 09:59   #29
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser ikke på Torsdag kveld fra Nydalen, synes det er sånn passe morsomt, men jeg er litt intrisert i hva Sigrid gjorde der. Ammet hun på TV?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 10:02   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hun pumpet seg mens hun intervjuet en Frp-politiker om fedrekvoten. Han måtte hjelpe til med å holde pumpa mens hun blottet det andre brystet for å håndmelke seg.

Gammel 27-09-13, 10:11   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er nettopp det serien ikke er. Hun er ikke tøff og kul. Hun er redd og forteller villig om det.

Gammel 27-09-13, 10:26   #32
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Hun pumpet seg mens hun intervjuet en Frp-politiker om fedrekvoten. Han måtte hjelpe til med å holde pumpa mens hun blottet det andre brystet for å håndmelke seg.

Det er alltid morsomt å få sine fordommer overoppfylt, som sjefen min sier.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 10:32   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sigrid er herlig og ærlig!

Gammel 27-09-13, 11:18   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortsatt ikke noen trang til å se det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:39   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Ikke, fjonka? Ville trodd at brystpumping og melkesprut ville vært midt i blinken for deg.

Gammel 27-09-13, 11:39   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når og hvor går det?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:41   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Men altså, pumpe-på-politikeren-scenen var i torsdag kveld fra Nydalen, altså. Ikke i Sigrid blir mamma. Der er stemningen veldig annerledes.

Gammel 27-09-13, 11:48   #38
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Har ikke sett Torsdag kveld-episoden, så den uttaler jeg meg ikke om. Ikke henne som komiker ellers heller.

Men "Sigrid blir mamma" synes jeg er et overraskende fint program.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:52   #39
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett en episode (siste tror jeg) og synes den var ok å se på. En del gjenkjennende momenter.

Torsdags kveld fra Nydalen, jeg switchet over til TV2 akkurat når han Martin sang og Sigrid "danset" rundt ham halv naken. Det var helt forferdelig! Har likt det programmet tidligere, men dette var helt elendig teit.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 11:55   #40
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker godt serien, særlig fordi den kom så godt timet med mitt eget svangerskap. Første episode kom da jeg var høygravid, jeg fødte natta/ morgenen etter fødeepisoden og kunne se barselepisoden mens jeg er midt i det. Og jeg kjenner igjen tanker jeg da. Kanskje særlig fra første gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:13.