|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ctrl+z
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg har privat bruker og har fått noen forespørsler fra folk jeg ikke aner hvem er. Da godkjenner jeg dem selvsagt ikke. For meg er Instagram en mer privat sone enn f.eks FB og jeg har kun kjentfolk der. (nettvenner er også kjentfolk da, viser det seg.
|
|
|
#22 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg har nok en mer dynamisk liste over hvem jeg følger på IG enn på FB. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Ja, men hvordan fjerner man dem uten å blokkere?
|
|
|
#24 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Det aner jeg ikke, Karamell. Jeg tror kanskje ikke det går an. Jeg har nemlig prøvd. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
heimføing
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?
Jo, det er flust av "spambrukere" som bare er ute etter følgere. Ungen min har privat profil og hun får selvsagt forespørsler fra alle steder hun liker bilder, som f.eks. 1D-fans, kattepuser, fashionprofiler og denslags. Jeg tror mange av de har en automatikk i å forsøke å følge alle som like bildene de legger ut.
Interessant at vi opplever og/eller bruker Instagram så ulikt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg btenker som deg, -ea-, om hva som er mest privat. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Søt og rar
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg har privat profil og godkjenner bare de jeg vet hvem er. Og bare hvis jeg vil ha dem der.
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg har privat profil og godkjenner bare de jeg vet hvem er. Og bare hvis jeg vil ha dem der.
|
|
|
#29 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Jeg hører du sier det, Appelsin. Knis. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Men man kan jo angre? Jeg synes at det burde være mulighet for å fjerne folk fra "følgerlisten".
|
|
|
#31 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Ja, men det skjønner jeg jo. Det er ikke DET jeg snakker om. Det er vanlige folk, slik som Chanett her skriver at hun gjør, som spør private brukere om å følge de, uten å vite hvem de er eller hva slags bilder de legger ut. Fordi de eventuelt kan være noen som inspirerer (?).
|
|
|
#32 |
|
ctrl+z
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Appelsin synes det er så viktig at hun sier det to ganger.
|
|
|
#33 |
|
heimføing
|
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Mens jeg bare viser fram fine bilder (synes jeg selv da |
|
|
|
|
|
#34 |
|
navnet sjemmer ingen
Selvsagt viser jeg bare frem fine bilder med perfekt utsnitt og redigert med fadet kantuskant og hele greia. Man må da hente frem det peneste i seg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Instagram - slette konti som følger deg, går dette?Det rar jeg som en ære, Blondie |
|
|
|
![]() |
|
|