|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
intro
|
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?
Er det han derre bustehuet med lysegult hår og ingen sko? "A House by the Sea" er nydelig, da.
|
|
|
|
#43 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Den gang: Jon Bon Jovi, Axl Rose, Sebastian Bach, Patrick Swayze
|
|
|
#44 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Det måtte blitt Atle Pettersen,Alexander skarsgård, ian summerholder <3 flotte hannkjønn |
|
|
|
|
|
#45 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Jeg merker meg at mange nevner Atle Pettersen... Er det bare meg som synes han er mer feminin enn maskulin?!
|
|
|
|
#46 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Jeg har aldri likt feminint pene gutter, så sannelig om jeg vet?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jeg liker vanligvis ikke feminine gutter, men Atle er crushbar selv om han er nokså feminint pen. Glimtet i øyet fungerer for meg, og øynene har alltid vært døren til mitt hjerte. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Leser
|
Jeg har poster av han over senga mi! (Det er datteren min som har hengt den opp, da.
|
|
|
#49 |
|
Borte
|
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Jeg hadde crush på en uhorvelig mengde store og små stjerner som tenåring så jeg vil tror jeg hadde hatt crush på både den ene og den andre i dag. Det var ikke så stort som skulle til for at jeg skulle bli forelsket, for å si det sånn. Feminin eller maskulin fremtonig var totalt underordnet. Hell - jeg hadde liksom ørten plakater av Glenn Medeiros OG Samantha Fox.
|
|
|
#50 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Hmmmm, Atle Pettersen har jeg aldri forstått! Ryan Gosling derimot... |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, det stemmer, jeg har bare sett han som soloartist jeg altså, men så var det noen som sa at han var med i Kråkesølv (som jeg forøvrig og helt tydelig ikke kjenner særlig godt til), så da tok jeg det for god fisk, utdatert på musikkfronten som jeg er |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Bestem deg. Ligner han på en alv:
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Hehe, en hybrid av de to kanskje..? |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Man kan ta tak i en av dem, men finjustere litt, og ende opp med 'John Snow' |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?Fantastisk tråd! |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Nybegynner
![]() |
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Nybegynner
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
|