Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-13, 11:15   #41
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Moddi er da ikke med i Kråkesølv?

Er det han derre bustehuet med lysegult hår og ingen sko? "A House by the Sea" er nydelig, da.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 11:47   #42
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Er det han derre bustehuet med lysegult hår og ingen sko? "A House by the Sea" er nydelig, da.

Det er han, ja.

Gammel 19-09-13, 11:59   #43
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den gang: Jon Bon Jovi, Axl Rose, Sebastian Bach, Patrick Swayze

Siden jeg var fullstendig opphengt i Bon Jovi som 14 åring og han da var 34, jeg er nå 34 så er det vel innafor og like han Skarsgård Junior? Han er 37, så da har jeg jo sjangs på han.

Men jeg hadde nok likt Skarsgård nå om jeg var 14 år, jeg likte jo de som var mye eldre enn meg da og gjør det fremdeles. Men jeg er gift med en som er to år yngre.

Gammel 19-09-13, 13:26   #44
meemz
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Buskerud
meemz har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det måtte blitt Atle Pettersen,Alexander skarsgård, ian summerholder <3 flotte hannkjønn

På 90 tallet hang sylvester stallone,van damme , og flere band på veggen :P hele

meemz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 13:38   #45
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg merker meg at mange nevner Atle Pettersen... Er det bare meg som synes han er mer feminin enn maskulin?!

Gammel 19-09-13, 13:45   #46
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri likt feminint pene gutter, så sannelig om jeg vet?

da jeg var fjortis digget jeg prog-rock og det var lite poster boys i den sjangeren.

Av brat-pack-gutta på 80-tallet likte jeg Judd Nelson
Og jeg syntes Magne Furholmen var den eneste kjekke i A-ha, så hvem jeg hadde likt av dagens idoler, er jeg usikker på, gitt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 14:36   #47
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg merker meg at mange nevner Atle Pettersen... Er det bare meg som synes han er mer feminin enn maskulin?!

Jeg liker vanligvis ikke feminine gutter, men Atle er crushbar selv om han er nokså feminint pen. Glimtet i øyet fungerer for meg, og øynene har alltid vært døren til mitt hjerte. : poetisk/patetisk:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 14:40   #48
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tar tilbake alt. Om jeg hadde vært ungdom i dag hadde Harry fra One Direction vært crushverdig!

Jeg har poster av han over senga mi! (Det er datteren min som har hengt den opp, da. )

Gammel 19-09-13, 14:50   #49
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde crush på en uhorvelig mengde store og små stjerner som tenåring så jeg vil tror jeg hadde hatt crush på både den ene og den andre i dag. Det var ikke så stort som skulle til for at jeg skulle bli forelsket, for å si det sånn. Feminin eller maskulin fremtonig var totalt underordnet. Hell - jeg hadde liksom ørten plakater av Glenn Medeiros OG Samantha Fox.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-13, 15:20   #50
Siljemor32
Nybegynner

Siljemor32 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hmmmm, Atle Pettersen har jeg aldri forstått! Ryan Gosling derimot...

Siljemor32 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 08:43   #51
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Moddi er da ikke med i Kråkesølv? Uansett, når jeg ser han tenker jeg alltid bare "Varför blev det kvällen?"

Nei, det stemmer, jeg har bare sett han som soloartist jeg altså, men så var det noen som sa at han var med i Kråkesølv (som jeg forøvrig og helt tydelig ikke kjenner særlig godt til), så da tok jeg det for god fisk, utdatert på musikkfronten som jeg er

Men uansett, han har en fantastisk utstråling, likner litt på en alv... (evt en sånn Varfor-då-då-skapning, fnis)

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 09:51   #52
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Nei, det stemmer, jeg har bare sett han som soloartist jeg altså, men så var det noen som sa at han var med i Kråkesølv (som jeg forøvrig og helt tydelig ikke kjenner særlig godt til), så da tok jeg det for god fisk, utdatert på musikkfronten som jeg er

Men uansett, han har en fantastisk utstråling, likner litt på en alv... (evt en sånn Varfor-då-då-skapning, fnis)

Bestem deg. Ligner han på en alv:

Eller på en huldretusse?

Gammel 20-09-13, 10:27   #53
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe, en hybrid av de to kanskje..?

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-13, 11:37   #54
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis ikke de MÅ være under 25, Ylvisbrødrene.

Man kan ta tak i en av dem, men finjustere litt, og ende opp med 'John Snow'

Født i 1986.

Men ellers kanskje han ene fengselsbetjenten i Orange is the new Black:

(fant ikke årstall)

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 22:03   #55
Rebella
Nybegynner

Rebella har et hav av muligheter foran seg
Standard

Fantastisk tråd! Siden jeg er født på åttitallet gikk Muffe og Gækki og sånne meg hus forbi. Men Jordan Catalano i serien Angela / My So Called Life var virkelig Saker. Samt han Drazic i Heartbreak High.
Jeg blir litt stressa av menn uten antydning til skjeggstubb, så Atle Pettersen og boybandgjengen hadde nok utgått. Jeg slår heller et slag for en som heter Travis Fimmel og har hovedrollen i serien "Vikings"....herremiiin for en lekkerbisken. Tror nok jeg hadde klina opp plakater av han True Blood-fyren og, husker ikke i farta hva han heter...:-/

Rebella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-13, 22:07   #56
Rebella
Nybegynner

Standard

Snakkes...

Gammel 29-09-13, 22:10   #57
Rebella
Nybegynner

Standard

Dette hadde vel blitt fjortisplakaten da... ;-)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.