|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
I endring
|
Sv: Høyre og Frp går i regjering
Det utarbeides en tiltakspakke rettet mot barn i fattige familier (jmf felles
|
|
|
#24 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp går i regjeringØverst side 3.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det betyr ikke nødvendigvis dyrere barnehage og SFO. Det står at differensieringen økes. Pr i dag er det ikke reell differensiering. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDifferensieringen av barnehageprisene skal økes. Det betyr nok i realiteten at det blir dyrere for de fleste.
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg er av dem som syns det ville vært tåpelig å utelukke 100% fra starten å gå i regjering med FrP bare fordi de er FrP og ikke pga politikken FrP ville tvunget gjennom i en regjering.
|
|
|
#28 |
|
Epikur
|
Mener du at det var dumt at de ikke vil borre i Lofoten? Virkelig?
Ja, reservasjonsretten handler vanligvis om abort.
|
|
|
#31 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSer at de har valgt formuleringen "konsekvensutredning ihht petroleumsloven" og det betyr muligens at de åpner for en "konsekvensutredning" som ikke innebærer boring. Det virker fornuftig. Det virker fornuftig å gjøre både grundig seismikk og grundig vurdering av mulige miljøkonsekvenser av eventuell boring.
|
|
|
#32 |
|
|
Scannet uferdig dokument bare.
Er over på mobil nå. Men dette med differensiering. De har jo snakket om dette i valgkampen også.
Jepp.
Om det er det så er det jo ille.
Slik jeg tolker det også.
Jeg tror det er naivt å tro at den ikke økes... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJeg må si at "Det gjennomføres et lærerløft i skolen." og "Kvaliteten i helsevesenet heves." var interessante formuleringer. Ingen av dem er målbare i noen særlig grad.
|
|
|
|
#34 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringOm jeg hadde vært journalist hadde jeg blitt seriøst pissed om de utsatte pressekonferansen enda et par timer for å fikse pen layout og ordentlig trykte kopier, altså.
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Differensiering er pr i dag avhengig av hvilken kommune man holder til i, og om kommunen klarer oppgi dette, og om barnehagestyrer kjenner til det, og klarer å informere foreldrene om det. Redusert foreldrbetaling i bhg pga inntektsgradert betalingssats finnes, og i noen bhg er det en del av det, i andre eksisterer det ikke. Jeg sitter til daglig med regnskapet for et as med over 30 bhg spred omkring i landet, og i flertallet av disse ingen inntetksgradering, men det er i noen få.
|
|
|
#37 |
|
Hertuginne
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDet er et scannet dokument fordi de skal ha med signaturene, hvordan tror dere at man får med signaturer og får dokumentet til å se ikke-scannet ut?
|
|
|
#39 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Høyre og Frp går i regjeringNoen: Hvor fant du det sitatet? Jeg leter og leter.
|
|
|
#40 |
|
This is normal!
|
Kanskje KrF-representantene som skal ta tiden i KRLE-undervisningen kan passe på å løfte litt på lærerne mens de er innom skolen?
|
|
![]() |
|
|