|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberDrikk vann. Jeg får også dundrende hodepine når jeg lider av koffeinmangel. Nå fyller jeg bare på med kaffe, men tidligere lærte jeg meg at det hjalp med vann også.
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberOk. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg skal på prøvetime på en dansesenter på en klasse som har det fancy navnet 'Flash dance'. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
En som trener
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberDag nr 2 har gått bedre, det hjalp nok at jeg fikk en så god natts søvn! (Og der er jo hele poenget også). Eksen har sittet barnevakt for sykt barn i dag mens jeg var i møte og etterlot seg nesten en liter Pepsi Max, som jeg har helt i vasken. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg hiver meg på og prøver noe nytt.
|
|
|
#68 |
|
En Som Trener
|
Sv: Prøv noe nytt i oktober
Sitter og gruer meg nå...
|
|
|
#69 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Prøv noe nytt i oktoberHøyrde ein fyr på radio i dag som meinte at folk burde legge seg litt i selen og finne ut kva dei gler seg til med kvar dag. Tja. Det skal eg vel kunne greie, men mulig eg må poste det her inne for å få rutine på det. Det kan bli litt vel.... kleint å legge det som status på Facebook dag etter dag
|
|
|
#70 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg og mannen skal kose/kline/kysse minst 5 minutter hver dag.
|
|
|
|
#71 |
|
Permakulturell
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberVi skal innarbeide nye rutiner som skal forebygge kaosmorgener. I november er planen at dette har blitt en selvfølge.
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg skal være med her. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg skal prøve boot-camp minst to ganger i oktober. Hjelp, nå har jeg sagt det.
|
|
|
#74 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Prøv noe nytt i oktoberEg kan rapportere at eg har fulgt opp med daglig runde i nabolaget. Nå tjuvstarta eg jo oktoberen, og har holldt på i ei veke, men eg tenker å fortsette ut denne månaden. I tillegg skal eg gle meg til noko kvar dag
|
|
|
#75 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg har ikke drukket kaffe siden mandag og det går overraskende greit. Litt usikker på om det har noe å si for magen min, men jeg kjenner det er ok å få en liten pause fra all kaffedrikkingen.
|
|
|
#77 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prøv noe nytt i oktoberJeg ble inspirert av denne tråden, og har bestemt at jeg/vi skal være i seng seinest kl.23 dagen før hverdag.
|
|
|
#78 |
|
Med tommestokk i veska
Sv: Prøv noe nytt i oktoberDagens glede er at det er fredag og vi skal kose oss med familiekveld ved TVen, eit barn i kvar armkrok og nyte regnet mot ruta. I morgon gler eg meg til å få gode venner på middagsbesøk på kvelden. Å definere kva eg gler meg til syns eg er kjekt!
|
|
|
#80 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Prøv noe nytt i oktoberOppdater meg dersom du finner noen geniale oppskrifter, da, søs
|
|
|
|
![]() |
|
|