|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bringe-tjeneste?Jeg synes ikke det moralsk forkastelig, men allikevel ville det ikke vært en løsning vi ville valgt. Mest fordi jeg synes barna skal gå på nærskolen.
Ved slike tilfeller som du nevner her vil det som regel være mulig å søke seg over til en helt ålreit naboskole.
![]() |
![]() |
#22 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bringe-tjeneste?
De hadde en fast jente som kom hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bringe-tjeneste?For meg hadde det vært et stort tap å gå glipp av den daglige kontakten med barnehagen, så jeg synes det er veldig merkelig at noen kan vurdere å få andre ting å bringe barna til/fra barnehage.
![]() |
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Bringe-tjeneste?Jeg synes det er tullete å bringe moral inn i bildet. Miljøhensyn er det lengste jeg kan strekke meg.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er det faktisk nå mormor som henter og leverer i bhh all den tid jeg jobber fullt. Det er litt rart og "sårt" å ikke gjøre dette selv men da slipper han lange dager der. Men jeg kunne ikke latt andre enn besteforeldre gjort det.
![]() |
#26 |
|
Nei, nettopp. Hadde jeg stolt på at besteforeldrene klarte å formidle informasjon til/fra barnehagen "godt nok", kunne jeg gjort sånn jeg også. Om enn med en sår følelse. Men noen helt fremmede? Nei, det hadde jeg ikke gjort.
![]() |
![]() |
#27 |
I mål
|
![]() Sv: Bringe-tjeneste?Forutsatt at det ikke er snakk om ordninger rundt barn med spesielle behov, lurer jeg veldig på hvorfor du skal flytte til et område der du ikke ser for deg å ha barn i hverken barnehage eller skole. Jeg er enig i at det finnes skolekretser i Oslo jeg ikke ville flyttet til, men til nød får man søke naboskole. Jeg ville ikke flyttet til et område uten en eneste aktuell skole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det stemmer! Jeg mente jo at vi hadde verdens beste bhg før, privat, bedriftsbhg, med svært få plasser og tilnærmet umulig å få plass i, men jammen er ikke vår nåværende kommunale flott!