Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken Bohemian-veske til kvinne (39)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-13, 13:55   #21
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Bohemian-veske til kvinne (39)

Rød. Men jeg syns egentlig den burde vært i en skarp, klar grønnfarge.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:56   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en rød. Et litt annet merke da, håndlaget i London. Jeg elsker den, men det er ikke den mest praktiske veska jeg har. Skinnet er hardt, og man har bare ett rom å stable ting i. Det er alltid vanskelig å finne nøklene i bunn, og remmen gnager seg inn i skulderen når det er litt oppi. Den har ganske tung egenvekt også. Allikevel angrer jeg ikke på kjøpet, og den har holdt seg pen i de tre årene jeg har hatt den.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 13:59   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg er enig i at den gule er fin men man blir virkelig fort lei gul veske. Jeg synes rødt er vågalt men helt "innenfor" hva jeg kaller et fornuftig valg.

Jeg blir fort litt sliten av rødt, for meg hadde gult vært et bedre valg. Har en gul veske, men ikke som eneste alternativ.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:02   #24
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sennepsgul hadde jeg valgt om jeg ikke hadde gått for svart. Denne veska var faktisk finere med farge enn uten.

Gammel 04-10-13, 14:27   #25
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En kontrastfarge. Jeg kjøpte en veske i en farge som er veldig utypisk meg i våres, og jeg elsker den og bruker den til alt.

Jeg er veldig glad i rødt selv, og det ville vært et trygt valg for meg. Men jeg liker den gule, og hadde det vært meg som skulle velge, ønker jeg at jeg våget gå for den gule.

Gammel 04-10-13, 14:38   #26
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Rød, gul eller blå. Men klarer ikke velge en av de, blir sikkert ikke feil uansett tenker jeg.

Men syns definitivt det må være farge på den veska, svart er kjedelig.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:39   #27
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jamen, hva med grønn?! svarte kvinne med utsikt til italiensk veskesjappe på flyplassen i Milano.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:41   #28
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kvinne 41 fikk veldig lyst på en sånn veske i sennepsgul!
Jeg er verken gøy på håret eller låret tror jeg.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 14:44   #29
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Blå. Eller rød. Eller slate.

Jeg har blå, og jeg er sånn halvgøyal på håret. Ikke så mye mønster i garderoben min, men en del farger. Blå passer til mye av det jeg har, men jeg jo akademiker og forventes overhodet ikke kunne fargekoordinere og ha to like sokker og sånt, så jeg bruker glatt blå veske til klær som ikke nødvendigvis ber om blå accessoirer.

Min er 14'' og jeg har kindle, lommebok, mobil og nøkler og kanskje notatboka mi og sånt i den, ikke laptop.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 15:07   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes lilla er lekkert jeg da - Rødt og lilla passer godt sammen, blått og lilla passer godt sammen, grønt og lilla passer godt sammen - og sort og lilla passer godt sammen.
Og om du mot all formodning ender opp med gule sko - så passer det godt sammen også.

Gammel 04-10-13, 15:15   #31
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville ha valgt rød, lilla eller svart.

Er spent på hvilken størrelse du ender opp med for jeg skal nemlig ønske meg en slik veske til bursdag.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-13, 15:22   #32
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg endte med Lipstick red 14 " og for en service! Jeg chattet med en Sarah, kan gå og hente den i butikken i Edinburgh, får 10 % rabatt og god stemning.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:00.