|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høyttaler/dockingstasjon til ipodLurer på om eldste skal få noe slikt til jul. Hva kjøper jeg og hvor? Greit om det er grei lyd.
|
|
|
#2 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodHva er budsjettet?
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodJeg hadde ikke kjøpt noe som skulle dockes. Jeg hadde kjøpt noe med blutooth-overføring i stedet. Ved bruk av bluetooth oppnår man at lydanlegget fortsatt kan brukes hvis man bytter til en annen modell av ipod/mp3-spiller eller vil overføre lyd fra noe annet enn en eple-dings. Det gir også mulighet for å høre på musikk fra venners mobiltelefoner/mp3-spiller, uavhengig av hvilken type de har. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipod
Musikkglede er faktisk ikke knyttet til kvaliteten på musikkanlegget. Én person kan ha akkurat like stor musikkopplevelse via lyden fra en portabel radio som en annen person har via et førsteklasses hi fi-anlegg. Og ja, dette er det forsket på, men nei, jeg orker ikke lete etter kilder nå. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodMin 12-åring har en docking-sak fra Phillips mener jeg. Den har grei lyd og digital klokke, det er veldig greit synes jeg. Det er også bra at den lader i dockingen. Den har ikke bluetooth såvidt jeg vet men jeg vet ikke engang om iPod nano har bluetooth heller.
|
|
|
#6 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodVi har både det ene og det andre vi kan docke Ipaden og phonen i, men her brukes kun Music-angel. Har en på jobb, en på kjøkkenet og en på stua. Også er den lett og ta med hvor det skulle være.
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodJeg har en sånn en: http://www.elgiganten.dk/product/tv-...pig-angrybirds |
|
|
|
|
|
#8 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Begge guttene her har den, og det er mer enn bra nok hos oss i allefall.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodDe der grisene de har i ulike farger skal ha overraskende god lyd. Sist redigert av Dronningen : 01-12-15 kl 15:47. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Har også en sånn, men synes det er litt dårlig lyd. Hvor mange bør man ha? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
De grisene (vi har to) har dødsgod lyd! Ungene har hver sin. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Kontrollfrik
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodHer har ipodene sluttet å virke, så de har fått kjøpe seg hver sin iPad mini. Vi har ikke fått koblet dem til grisene ennå. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Høyttaler/dockingstasjon til ipodEg har ein dockingstasjon fra jbl til iPhone 5, kjøpt på Apple store. Funker fint. Pris var vel mellom 500 og tusen, husker ikkje. Men ho har eit poeng ho som snakker om btutooth, det blir mykje styr med det hersens lightening-styret. Makan.
|
|
![]() |
|
|