Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vem är Veronica? - om nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-13, 13:42   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vem är Veronica? - om nettroll

Husker Milla godt ja, det var i den tiden jeg var aktiv på KG (pføy), og jeg er fremdeles flau over at jeg aldri skjønte hun var et troll før alt kom ut. Hadde ikke de samme antennene i den tiden, jeg var Ung&Naiv. Tror det var i 2002-2003 eller noe sånt?
Husker selvsagt greiene her inne og, hadde jo litt kontakt med henne selv men involverte meg heldigvis ikke så voldsomt mye.
Jeg er fryktelig dårlig på å merke sånt noe altså, med mindre historiene er helt hinsides all fornuft. Har jo fått noen vibber av og til, men involverer meg sjelden så mye at jeg trenger å bry meg. Det samme gjelder forresten i RL, feks. på jobber jeg har hatt. Når noen kolleger feks sier at det er blitt så dårlig stemning/miljø på jobb, sitter jeg bare der og "hæ"? Jeg tror jeg lever i min egen rosa verden der noen må riste meg for at jeg skal se sånt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.