|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LofotenMye fint er nevnt allerede. Føyer til midnattsola på Eggum, og fiskeburger på Sakrisøy. På Sakrisøy pleier vi også å kjøpe måse-egg og tørrfisk, nam! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LofotenHvis dere skulle være i Lofoten i august vil jeg reklamere for Hamarøy og Hamsundagene. Det går hurtigbåt mellom Svolvær og Skutvik.
|
|
|
#24 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: LofotenOm dere liker å gå tur, vil jeg anbefale På tur i Lofoten. Jeg er jo fra Lofoten (Kabelvåg), og har gått mye i området rundt. Men i sommer tok vi noen av turene fra boka, og de var flotte!
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: LofotenEn venninne av meg var der for noen år siden, og gikk fjelltur opp Reinebringen (med turleder, det er visst ganske bratt). Det hadde vært fantastisk. http://reinerorbuer.no/no/?page_id=11
|
|
|
#26 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LofotenVi var i Lofoten sommeren 2012, katastrofe værmessig, men fantastiske opplevelser likevel. Vi kjørte opp og ned igjen, man bør trives med langkjøring i såfall!
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: LofotenGled dere - Lofoten er fantastisk! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: LofotenI sommer gikk vi fra Eggum til Unstad; nydelig tur!
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: LofotenMå jo vise noen bilder.
|
|
|
#30 |
|
Fortynnet
|
Sv: LofotenNydelig! Noe av poenget er at vi ikke skal fly. Mannen min har flyskrekk, og etter mange turer med fly de siste årene har vi blitt enige om at til sommeren skal han slippe å grue seg til å fly. Tog til Bodø og leiebil derfra må da være helt overkommelig? Det fins jo folk som kjører fra Sørlandet til Nordkapp. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
heimføing
|
Sv: LofotenTog til Bodø, ferge eller hurtigbåt eller hurtigruta over til Lofoten og så leiebil der? Hurtigruta tilbake? |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: LofotenTog går helt fint. Jeg er vant til å ta toget fra Sørlandet til nord i Nord-Trøndelag, så den ekstra biten klarer vi. Hurtigruta frister ikke, og er vel også veldig dyr? Mange år siden jeg har tatt den, men da var jeg sjøsyk og mistrivdes ganske grundig. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: LofotenÅh, jeg har aldri vært i Lofoten, men for noen fantastiske bilder!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: LofotenTog til Bodø, ferge over til Lofoten og så leiebil der. Det ville jeg gått for. |
|
|
|
![]() |
|
|