Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

[Hest] Den store heste- og ridetråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-13, 13:25   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Go for it, Pøblis!

La meg se: Skriver doktoravhandling i 50% - men egentlig mye mer. Jobber 50% men egentlig mye mer i ny krevende jobb som jeg snart skal utvide til 100%. Trener 5-6 dager i uken. Synger i kor. Er med i loppekomiteen. Har barn på tre aktiviteter per uke. Har hund som liker å gå tur. Har mann som er selvgående men liker selskap av meg. Vil fortrinnsvis forbli gift.

Har jeg tid?

Jeg har forøvrig også en voksen og svært ridekyndig datter som lenge har snakket om å begynne med hest igjen. Jeg betaler alt, hun rir mest og jeg minst?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-13, 13:44   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

La meg se: Skriver doktoravhandling i 50% - men egentlig mye mer. Jobber 50% men egentlig mye mer i ny krevende jobb som jeg snart skal utvide til 100%. Trener 5-6 dager i uken. Synger i kor. Er med i loppekomiteen. Har barn på tre aktiviteter per uke. Har hund som liker å gå tur. Har mann som er selvgående men liker selskap av meg. Vil fortrinnsvis forbli gift.

Har jeg tid?

Jeg har forøvrig også en voksen og svært ridekyndig datter som lenge har snakket om å begynne med hest igjen. Jeg betaler alt, hun rir mest og jeg minst?

Jobber 120 %, har nettopp begynt å studere på noe som egentlig er et fulltidsstudie, har to barn på hver sin fritidsaktivitet, veldig aktiv hund og kjærlig Mann. (Og den kjærlige Mannen vil gjerne begynne med hest.)

Haha, nå skulle jeg egentlig skrive at jeg heller ikke egentlig kunne, og kjenner at jeg begynner å overbevise meg selv mens jeg skriver.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.