|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Oh yes - hadde Guttungen (10) fått bestemme, hadde det vært Minecraft døgnet rundt her og.
|
|
|
#3 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Har en åtteåring som spiller her... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Dvs det spilles svært lite, det var mest i starten. Det produseres såkalte mods. De blir faktisk ganske gode på programmering av det.
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jeg har lært dem å installere texture packs da. Litt fordeler må de ha av å ha datamamma. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Nevøen på ni er fullstendig hektet. Greier ikke snakke om annet.
|
|
|
#9 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Ja her begynte de med det i tidlig i våres, både 9 og 10 åringen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
maler
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?De er jo fantastisk søte når de ikke snakker rent ennå, og sier pick-axe med babyspråkslang. pikkæk.
|
|
|
#11 |
|
Glad
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?4,5-åring som skyter kyr og "planter" sauer døgnet rundt om hun får. Hva er det med det spillet egentlig??
|
|
|
#12 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Alle tre ungene her spiller det, og i høstferien hadde det tydeligvis blitt litt mye. For når jeg sendte de ut i hagen på søndags ettermiddagen fordi de måtte ut en tur i det fine været enten de ville eller ikke så startet de jammen å leke minecraft med seg selv som elementer ute i hagen. Men de fikk i alle fall løpt og ble slitne. De måtte nemlig stadig sette på pause når de sprang rundt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jeg har to spillere, en 14 åring og en 8 åring. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Snart femåringen spiller Minecraft også. Jeg er sikker på at han kunne sittet det meste av dagen, men vi begrenser spilling kraftig.
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Her har 8åringen akkurat fått minecraft, jeg hadde trodd det ble mer spilling, men neida, han spiller det omtrent ikke.
|
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jeg har en femåring og en åtteåring som er helt hekta. Og de skulle helst ha spilt hele døgnet.
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Jeg har en 7-åring som er superhekta og en 3-åring som holder på litt, men hun er mer hekta på Mr.Crab og Blitz.
|
|
|
#18 |
|
Administrator
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Vår 1-klassing begynte på iPod touch når den ble lansert der (2 år siden?), nå gamer han på Mac (+ iOS). 7-klassingen har holdt på noen år. Jeg har satt opp multiplayer server som klassekamerater (og kameraters kamerater) spiller sammen på (Blir ofte høy dramafaktor om jeg ikke følger med i loggen og bidrar til konflikthåndtering). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Flere med barn som er fullstendig hekta på Minecraft?Joda. Spesielt 5åringen, men 8åringen synes det er stas om han og flere kompiser spiller på server.
|
![]() |
|
|