|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Fra f.eks Bergen... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Jeg prøver å være der en time før avgang. Ofte en del kø i sikkerhetskontrollen sånn rundt klokka halv syv. (Stavanger)
|
|
|
#5 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Satser på 1 time før i morgen, har ikke nerver til siste liten enda. Det må komme med litt mer bereiselseserfaring innabords.. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Halvtime (Gardemoen). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?
Jeg HATER stress på flyplasser, enda så "bereist" jeg er. Jeg har heller 15 minutter for mye enn for lite på flyplass. Jeg har kommet heseblesende og svett til en lukket gate og det er ikke morsomt. Jeg er ikke der at jeg tenker "det går alltids ett fly".
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?
Samme her |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute på tur
|
Me too.
|
|
|
#11 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Mannen er der 40 minutter før. Gardermoen, mandag morgen. Han sier det hjelper å være rask av flytoget så slipper man kø. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?35-40 minutter før, vanligvis. På Flesland og Sola pleier jeg ikke å reise om morgenen men har inntrykk av at det kan være Texas i sikkerhetskontrollen, så det ville jeg i så fall tatt høyde for.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Texas fra BGO stadig vekk, så jeg unngår helst morgenfly og reiser kvelden før og ligger over privat i stedet. Hater å stå opp 0400, hater kø i sikkerhetskontrollen. Men 50-60 min er vanlig morgenmargin, selv om det nesten alltid går med 35-45. Nesten.
|
|
|
#14 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Mannen min pleier å stå opp en time før flyet går, han. Vi bor sentralt i Oslo, og det innebærer en kort t-banetur + flytog å komme seg til Gardermoen.
|
|
|
#15 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Liten flyplass, men ca 45 min før.
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Jeg reiser ikke så mye som før, og har gått fra 35 til 50 min, selv uten bagasje. Jeg synes sikkerhetskontrollen på OSL er veldig uberegnelig, og hvis den er over 15 min blir det fort knapt.
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Gardermoen, 50 min før, uten innsjekket bagasje. Bergen var jo helt texas.
|
|
|
#18 |
|
geskjeftig
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?1 time før, omtrent. Mer hvis jeg skal ha bagasje. Hater stress, så tar høyde for forsinkede tog o.l. ved å legge inn rom for frokost på Gardermoen.
|
|
|
#19 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?20 minutter |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Gardermoen, innsjekk 40 til 60 minutter før. Sjekker OSL hjemmesiden for å sjekke om det er meldinger fra sikkerhetskontrollen. Er godt kjent der. Men jaggu er det langt å gå til de nye gatene.
|
|
![]() |
|
|