Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vis meg kjøkkenet ditt

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-13, 12:34   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg kjøkkenet ditt

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Så mange fine kjøkken!

Jeg har så lyst på nytt kjøkken, egentlig er jeg ganske fornøyd med det vi har i dag også, for det utnytter tilgjengelig plass på en god måte. Men jeg vil flytte hele kjøkkenet til der vi har soverom og så åpne opp ut til spisestuen, så vi får et stort allrom. Kjøkkenet vi har er bare 9 år, så det er litt ille å bygge et nytt bare fordi jeg vil.

Man kan selge gammelt kjøkken på finn.no....hvis det da føles litt bedre og at man henter inn litt penger på det. Mange ser jo etter hytte-hybelkjøkken f.eks.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 12:37   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg kjøkkenet ditt

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Man kan selge gammelt kjøkken på finn.no....hvis det da føles litt bedre og at man henter inn litt penger på det. Mange ser jo etter hytte-hybelkjøkken f.eks.

Ja det kan vi, men i og med jeg vil flytte kjøkkenet, så blir det litt mer enn bare innredningen. Røropplegget, strøm, sikkert nytt gulv og tak også (fordi jeg vil rive en vegg) og på den veggen er sentralstøvesugerløpet. Selve kjøkkeninnredningen blir nok bare dråpen i regnestykket... Nei, må slutte å tenke på det. Eller vinne en halv million i lotto, om jeg bare hadde tippet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.