|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?Jeg forsøker å være der en time før avgang, uavhengig av om jeg skal sjekke inn bagasje eller ikke. Jeg tar oftest flytaxi til Værnes (Trondheim), og bestiller alltid taxi til et fly som gå litt før det jeg skal ta. Jeg syns flytaxiene har lagt inn for lite tid.
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?
Jeg er som dine foreldre, men reiser relativt sjelden. Jeg er alltid ute i god tid hvis det er jobbgreier. Hvilket betyr at jeg har sittet endeløse timer (til sammen altså) på parkeringsplasser utenfor hos kunder. Jeg bor over 4 mil unna sentrum og hvor lang tid det tar varierer veldig. så om jeg har møte klokka 9 må jeg jo reise tidlig evt veeeeldig tidlig hvis det er første møtet med kunden. Hvis det er noen jeg kjenner godt er jeg konfortabel med å måtte ringe hvis det har skjedd en stor ulykke, men vanlig morgenrush ++ legger jeg alltid inn rom for.
|
|
|
#25 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som reiser mye i jobben, hvor tidlig er dere på flyplassen til et morgenfly?1 time før = god tid. Tøffer meg med 50 min neste gang |
|
|
|
![]() |
|
|