Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nye regjeringen - vad tycks?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-13, 21:57   #201
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye regjeringen - vad tycks?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er jo ikke slik at statsråder ikke bruker relevant utdannelse (om de har det) overhodet, selv om de har et team å jobbe med. Jeg ønsker meg generelt statsråder med høyere utdannelse, og/eller erfaring fra/med feltene de skal jobbe for.

Veldig enig! Jeg syns faktisk man burde hatt noe erfaring og/eller utdanning fra det området man satt som minister i.

Ellers så humrer jeg litt over FRP som nå får første lille stikket etter den harde linjen de har ført som opposisjonsparti. Nå er listen lagt, og skal vi følge den fremover blir det mye å gjøre for norske journalister.

Sist redigert av Blåbær : 17-10-13 kl 23:13.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:00   #202
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Listhaug er jo så lite kvalifisert som det går an. Synes nesten det er den verste. Og så Horne da. Hun er i deep shit allerede.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:02   #203
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

De sier jo rett ut at man ikke kan stole på noe de har sagt som opposisjonspolitikere. Det er jo interessant.

Det er tross alt ganske normalt, da. Hvilken SV-er var det som ble utnevnt til statsråd uka etter rasende kritikk av omtrent alt regjeringen stod for? Da Jens ble konfrontert med det svarte han bare blidt og avvæpnende "ja, men NÅ mener han ikke det lenger!"

Gammel 17-10-13, 22:03   #204
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg føler ikke et snev av ansvar for FrPs harde opplæring av populismens bakside, gitt. Hadde flere stemt V, kunne vi hatt H-sentrum!

Og jeg kjenner at jeg egentlig er litt glad for at Venstre valgte å holde seg utenfor regjering. Da kan i det minste Stortinget stoppe galskapen i full offentlighet, i steden for at de må ta alle kampene "på kammerset". Jeg tror faktisk det er bedre for Høyre også.

For de som har Twitter - dere må følge The Real FrP. Politisk satire på høyt nivå. Om ikke annet blir det mye morro av en del av disse løse kanonenen i regjering.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-13, 22:17   #205
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler ikke et snev av ansvar for FrPs harde opplæring av populismens bakside, gitt. Hadde flere stemt V, kunne vi hatt H-sentrum!

Ja!

Gammel 17-10-13, 22:25   #206
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mener overhodet ikke at Venstre-velgerne har noe som helst ansvar for den relativt bratte lærekruven FrP opplever nå. Jeg mente at en stemme på dem ble en stemme på elendigheten. Jeg har stemt på venstre før når de bedyret at de ikke ville samarbeide med FrP. Ikke denne gangen, rett og slett på grunn av de nye vennene deres.
Jeg håper også på et større sentrum i norsk politikk. Kanskje denne regjeringen er med på å legge grunnlaget for akkurat det?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 10:03   #207
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner jo hva du mener, de er der jo på sentrums nåde. Men i realiteten er sittende regjering et resultat av alle stemmene. Hvis du hadde stemt V eller KrF i stedet for sosialistisk, så hadde vi hatt et sterkere sentrum. Hvis jeg hadde stemt Ap, kunne sosialistisk blokk blitt størst.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:13   #208
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant den tidligere "opposisjon turned posisjon"-kommentaren her:

Sitat:

Dette er en situasjon Jens Stoltenbergs utgående statssekretær Hans Kristian Amundsen kjenner godt igjen. Som Nordlys-redaktør hadde Amundsen kritisert både Stoltenberg og flere av hans statsråder for både tafatthet og det som verre var.
«Ja, men nå mener han ikke det lenger,» var Jens Stoltenbergs avvæpnende svar da han ble konfrontert med problemstillingen. Senere ble ikke dette noe tema.

http://www.aftenposten.no/meninger/k...t-7342517.html

Gammel 18-10-13, 11:34   #209
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg fant den tidligere "opposisjon turned posisjon"-kommentaren her:

http://www.aftenposten.no/meninger/k...t-7342517.html

Ja, eg såg den Og det står også om prosessen SV smertelig måtte gå gjennom da dei kom i regjering. Men det er jo ein del av systemet dette. Ein har ulike roller i opposisjon og posisjon. Eg forventar faktisk at lyden i Frp blir annleis no enn før. Kva dei sa og meinte i fjor betyr mindre. Dog er eg enig i ho som i landbruksdebatten i går utfordra Listhaug på at ho ikkje kjende seg trygg på at Listhaug blir ein landbruksminister med hjertet på rette staden (fritt fortolka av meg, hugsar ikkje ordlyden). Klart at det handlar om tillit og person også.

Gammel 18-10-13, 11:40   #210
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil jo si at SV har fått betale og svi så det holder for å "mene noe annet" i regjering. De er jo nesten utradert som politisk parti.

Utover det så syns jeg ikke det verste er at Frp må svelge kameler og gi opp noen standpunkter de hadde tidligere. Det som er ille er at menneskesynet og holdningen til allerede stigmatiserte grupper som kommer frem i tidligere uttalelser er så forkastelige. Jeg syns det er på et nivå som ikke kan sammenlignes med argumenter av typen "nå skal vi legge ned alle bommene" eller "hjemmebrenning skal bli lov". Det er snakk om dårlig kamuflert fordomsspredning mot bl.a homofile, muslimer, bønder og som et absolutt lowpoint - voldtatte jenter. Det blir på et helt annet nivå enn alle andre brutte valgkampløfter og alle andre brudd med egne prinsipper. Dette er mennesker med et uetisk menneskesyn - og de skal styre landet vårt og ivareta grupper de tidligere har spredd fordomsfulle utsagn om. Det er til å gråte av.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:41   #211
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Det var mer som en kommentar på den almenne Sjokk & Vantro over at det ble sagt at den man mener i posisjon nødvendigvis må bli annerledes (formet av et kollegium og en regjeringsplattform) enn det man mener som opposisjonspolitiker. Særlig når man ikke sitter på tinget en gang. Da er man litt mer fri fugl.

Så jeg syns Stoltenbergs kommentar plasserte den slags Sjokk&Vantro veldig greit.

Gammel 18-10-13, 11:43   #212
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Røverdatter: Enig. Det er mye mer grunn til Sjokk&Vantro over holdningene som de faktisk har, enn at de har ment ditt og datt og nå må trekke det tilbake.

Gammel 18-10-13, 11:47   #213
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Utover det så syns jeg ikke det verste er at Frp må svelge kameler og gi opp noen standpunkter de hadde tidligere. Det som er ille er at menneskesynet og holdningen til allerede stigmatiserte grupper som kommer frem i tidligere uttalelser er så forkastelige. Jeg syns det er på et nivå som ikke kan sammenlignes med argumenter av typen "nå skal vi legge ned alle bommene" eller "hjemmebrenning skal bli lov". Det er snakk om dårlig kamuflert fordomsspredning mot bl.a homofile, muslimer, bønder og som et absolutt lowpoint - voldtatte jenter. Det blir på et helt annet nivå enn alle andre brutte valgkampløfter og alle andre brudd med egne prinsipper. Dette er mennesker med et uetisk menneskesyn - og de skal styre landet vårt og ivareta grupper de tidligere har spredd fordomsfulle utsagn om. Det er til å gråte av.

Ja, det er dette som gjør meg så opprørt. Dette er mennesker som virkelig ikke trenger sleivkommentarer og hinting fra ministeren som (i hvert fall i mine øyne) skal ivareta deres interesser.

Gammel 18-10-13, 11:47   #214
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg vil jo si at SV har fått betale og svi så det holder for å "mene noe annet" i regjering. De er jo nesten utradert som politisk parti.

Helt riktig og veldig bra sagt. Det er de grunnleggende holdningene som gjør at jeg kjenner meg utrygg. Politisk uenighet i hvilke virkemidler som er best egnet for å nå et mål er en annen sak, og der tåles det både kraftige diskusjoner og spissformuleringer.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:53   #215
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Helt riktig og veldig bra sagt. Det er de grunnleggende holdningene som gjør at jeg kjenner meg utrygg. Politisk uenighet i hvilke virkemidler som er best egnet for å nå et mål er en annen sak, og der tåles det både kraftige diskusjoner og spissformuleringer.

Jupp.

Det har nok noe med graden av hva de trekker tilbake, det er liksom ikke bare nyanserforskjeller av relativ enighet. Her er det lovbrudd det skrytes av, mistenkeliggjøring av grupper og ekstremt ekle holdninger. Og disse holdningene kan de jo ikke trekke tilbake. Det er det jeg mener er så teit, ikke at de i regjering er nødt til å forholde seg til samarbeidsavtalen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 11:55   #216
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er spent på hva som skjer med frp på den fronten fremover. På mange måter er det jo greit å ha dem i en posisjon hvor de må forklare og forsvare og bortforklare og benekte. Holdninger er skumlest når de legges lokk på, og det som kommer frem i frp er ikke så uvanlig som man skulle ønske.

Gammel 18-10-13, 12:07   #217
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Dog er eg enig i ho som i landbruksdebatten i går utfordra Listhaug på at ho ikkje kjende seg trygg på at Listhaug blir ein landbruksminister med hjertet på rette staden

Jeg kan også Tenke Mitt og være enig i utsagnet, men jeg synes likevel at slike utsagn og spekulasjoner i en debatt som den du viser til blir svært usaklige og useriøse.

(Dette selv om jeg krympet meg i stolen over Listhaug i går kveld. Huffameg.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 12:15   #218
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg kan også Tenke Mitt og være enig i utsagnet, men jeg synes likevel at slike utsagn og spekulasjoner i en debatt som den du viser til blir svært usaklige og useriøse.

(Dette selv om jeg krympet meg i stolen over Listhaug i går kveld. Huffameg.)

Jo, Listhaug blei også ganske irritert og oppgitt på det. Fekk eg inntrykk av da.
(Eg syns at Listhaug klarte seg betre enn det eg hadde håpt at ho gjorde... det var litt dumt, skulle gjerne sett henne svette meir... )

Elles er eg enig med alle over om at FrP sine holdningar til både innvandrarar og lover&reglar er høgst betenkelig. Som eg har sagt tidlegare i tråden - eg trur dei kjem til å bli godt påpassa, og dei som gjer for mange sprell forsvinn ut. Dei er tross alt ikkje SÅ store i prosent heller, og Stortinget har siste ordet i det meste - også i Landbruks- og innvandringspolitikken. Dog er er usikker på kva departementa kan gjere fritt utan stortingsvedtak. Noko fritt spelerom må dei vel ha?

Gammel 18-10-13, 12:17   #219
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Listhaug sa ingenting annet enn innøvde fraser i går, bortsett fra da hun ble provosert av Karin Andersen. Jeg skjønner godt at hun ble provosert, men jeg synes det var veldig rart at det var den eneste gangen hun klarte å komme med noe som ikke polerte og innøvde utsagn. Hun svarte ikke konkret på noe som helst. Flaut.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-13, 12:23   #220
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Listhaug sa ingenting annet enn innøvde fraser i går, bortsett fra da hun ble provosert av Karin Andersen. Jeg skjønner godt at hun ble provosert, men jeg synes det var veldig rart at det var den eneste gangen hun klarte å komme med noe som ikke polerte og innøvde utsagn. Hun svarte ikke konkret på noe som helst. Flaut.

Jeg hørte ikke på henne, men dette er jo ofte det som kalles en suksesshistorie i PR-byråsammenheng.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.