![]() |
#441 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerDet var umenneskelig lang kø når jeg skulle hente fredagssushien til lunsjen i dag. |
![]() |
![]() |
#442 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: I-landsproblemerDet er nydelig vær, jeg har gjemmekontor og har tenkt meg ut på en snikløpetur, men så bruker jeg opp tiden på FP. Dessuten er jeg støl.
#443 |
Epikur
|
![]() Sv: I-landsproblemerVi er blitt flyttet i landskapet og doen er så langt unna.
#444 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: I-landsproblemerDet er vaffeldag i kantinen. Når jeg kom dit etter en lang skravlings ved kaffeautomaten var det utsolgt for vafler.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#445 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: I-landsproblemerHuden min blir så tørr når det er fint og kaldt vær. |
![]() |
![]() |
#446 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerJeg får sola i øynene. |
![]() |
![]() |
#447 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerTruseinnlegget mitt lugger.
#448 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: I-landsproblemerTV3 har plutselig funnet ut at man ikke lenger kan se Top Model Norge herfra pga. noe rettighetsdrit. Og jeg hadde allerede sett de förste fire episodene. |
![]() |
![]() |
#449 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemer
Er "herfra" et utland da, regner jeg med, og du ser Top Model på nett-tv? Du kan laste ned programmer som endrer IP-adressen din, sånn at nettsider oppfatter det som om du er i et annet land enn du er! Worked like magic da vi ikke fikk brukt Netflix i Spania.
#451 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg trodde på Candy og Missa og kjøpte StimuLash, men har ikke fått startet med det ennå fordi jeg tør ikke å prøve når jeg er brisen og jeg har vært ute på byen to dager på rad.
#453 |
This is normal!
|
![]() Sv: I-landsproblemer
Og det skal du jammen være glad for:
![]() |
#454 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: I-landsproblemerJeg skal i 30-årslag i morgen og har ikke noe å ha på meg.
![]() |
#455 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I-landsproblemerI flere uker har jeg ligget på sofaen og sett filmer og surfet, tuslet turer i knallflott høstvær og mottar full lønn, men jeg kjeder ræva av meg. Ræva blir forøvrig større for hver dag fordi jeg spiser grunnet tidligere nevnte kjedsomhet og ikke kan trene. Jau.
#457 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: I-landsproblemerMannen min er teit. |
![]() |
![]() |
|
|