|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Få Disney-filmer over på android/minnekortJeg hadde tenkt å legge noen av favorittfilmene til yngste over på et minnekort på nettbrettet, så hun kan se dem på det. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få Disney-filmer over på android/minnekortAnyDVD kan kanskje fikse det. Men det er ikke gratis. Prøv evt. ripping og enkoding via VLC.
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Få Disney-filmer over på android/minnekortJeg har prøvd litt diverse, men vil ikke kjøpe et program dersom jeg ikke er 100% sikker på at det virker. AnyDVD har en prøvetid på 21 dager, men jeg klarte ikke å kopiere DVDen jeg prøvde med. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Få Disney-filmer over på android/minnekortMannen bruker DVDFAB til å rippe filmene vi har på, også overfører han fila til nettbrettet etterpå (Samsung nettbrett er det vi har). Veldig kjekt når ungene kan ha mange filmer og også samme filmene på nettbretta siden. Vi har kjøpt ekstra minnekort til nettbretta med mest filmer på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Få Disney-filmer over på android/minnekortDet er Samsung nettbrett med minnekort vi har også. Jeg ga opp hele kopieringen, og lastet heller ned filmene fra nettet. Det fungerte i alle fall, så nå har yngste snart alle yndlingsfilmene sine på nettbrettet. Sist redigert av Linella : 19-10-13 kl 18:02. |
|
|
|
![]() |
|
|