|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Teknisk museum er mange hakk over, synes jeg.
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Teknisk er helt supert! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Det kommer jo an på hva interessen er synes jeg. Teknisk er jo mer gøy for barn men selv synes jeg Nasjonalgalleriet og så en tur ned på Astrup Fearnley er fantastisk kombo for både liten og stor. Museumene i Botanisk hage er sjarmerende på sin helt egne særegne måte med at de er så komisk "slitne og gammeldagse" innvendig.
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Våre unger kjeda seg skrekkelig på museene på Tøyen. Utstoppa dyr var morsomt ti minutter, så maste de om å få dra. Teknisk museum var en knallsuksess, Norsk folkemuseum er gøy hver gang, til og med vikingskipene var mer stas en Naturhistorisk museum...
|
|
|
|
#6 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Jeg skal forresten på Teknisk museum med 100 sekstenåringer i år og, og synes ikke det gjør noe at det blir fjerde turen totalt på et år.
|
|
|
|
#7 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Jeg slår et slag for Bymuseet og Vigelandsmuseet.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Akkurat nå går utstillingen om KjARTan Slettemark på Norsk museum for samtidskunst - vi syntes den var utrolig bra. Interaktiv og annerledes og veldig lærerik. Det kan være en fordel å lese litt om den på forhånd så man vet hva man går til. Det er jo ikke akkurat Munch, og mange barn skjønner ikke helt at kunst er så mange ting.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Astrup F er bra også, så klart, men jeg er så snerpete at jeg sliter bittelitt med alle kjønnsorganene sammen med små barn.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Vi liker teknisk museum. Det passer fint hvis man vil være inne og det passer fint hvis man vil være der lenge. Noen ganger har vi vært på såpebobleshow ol. der. Det er masse å se på, ting å gjøre og det er plass til å løpe litt for de minste.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Det kommer jo helt an på hva du vil med museet da.
Seriøst?
Sist redigert av Tallulah : 19-10-13 kl 23:55. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Da vi var i Oslo i sommer rakk vi bare innom ett museum, og da falt valget på Teknisk museum. Det var interessant for både store og små (3 - 4 1/2 år). |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Norsk Folkemuseum.
|
|
|
#16 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Teknisk museum er et safe valg, tror de aller fleste barn vil like seg der. Ellers kommer det jo an på deres/barnas interesser, min yngste datter elsket f.eks Munch-museet og var der 2 ganger i fjor med få dagers mellomrom( da var hun 5 år). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?
Jeg er egentlig ikke veldig prippen, men de to bildene nekter jeg å se på med barna mine. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
audio, video, disco
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Min 6-åring har likt Teknisk alle gangene hun har vært der.
|
|
|
#19 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket museum i Oslo anbefaler du?Nasjonalgalleriet. Ikke det mest happening place, men søren meg en uovertruffen samling av norsk billedkunsts ypperste verk.
|
![]() |
|
|