Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er jeg sær her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-07, 15:53   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær her?

Du er min type dame, Trulte! Jeg kjenner jeg fråder bare jeg leser det siste innlegget ditt. Jeg synes den siste mailen din var knakende bra, og jeg håper de etter hvert skjønner at de har tabbet seg ut. " ... synes heller ikke det er nødvendig." Makan.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:21   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er godt å se at noen tar tak i slike slappfisker. Jeg har også jobbet med salg i mange år, og vet at man føler man kapper både armer og bein i prosessen for at kunden skal bli fornøyd. Men det er faktisk en del av jobben!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:20   #3
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Thank you ladies

jeg fikk dette svaret fra kjøkkenleverandøren:
Det er forstått.
Jeg beklager at det gikk slik og håper dere kontakter oss likevel.
Hvis ikke, ønsker jeg dere lykke til!

Med hilsen

Så NÅ skal Trulte og gjengen ut på kjøkkenshopping hos andre. En god ting kom ut av det da, vi har jo et ferdig tegnet tilbud vi kan bruke som utgangspunkt for å vise hva vi vil ha til andre.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:24   #4
TBM
Passiv

Standard

Virker som dama har skjønt noe... Håper hun bruker den lærdommen til å gjøre en bedre jobb neste gang. Hun bør ikke miste for mange 100 000,- salg!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.