Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bruke dunjakka til Bergans ute i lek?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 15:33   #12
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruke dunjakka til Bergans ute i lek?

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Tenåringen har Stormberg dunjakke og den virker ikke tynn i stoffet. Kjøpte Skogstad dunjakke til fireåringen og den virker solid. På grunn av vanntettheten blir det likevel bare jakkebruk og ikke barnehage på den.

Det er sikker mange OK dunjakker der ute. Men om man skal ha jakke med dunfyll og ikke syntetisk, samt at den skal være vind- og vanntett er det ikke så mange alternativer (som jeg har sett). Sånn forøvrig synes jeg Bergansjakken er veldig fin. De er mykere og lettere enn mange av konkurrentene og de har forholdsvis god duntetthet (cuin) og til bruk på skiturer og i alpintbakken på kalde tørre dager har den vært fortreffelig da de varmer veldig godt!
Jeg opererer forresten alltid med "til-og-fra-tøy" og "barnehagetøy", synes det er fint å ha noe litt "penere" til bruk på fritiden da sko og klær som er viet barnehagen blir brukt hardt. Bergansjakken er til-og-fra. Isbjørnsett er "barnehagetøy". Dessuten er det greit å kunne henge fra seg tøy og sko i barnehagen :lat:.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.