|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Julebasar - noe hjemmelaget?Hva skal jeg lage til årets julebasar? Jeg kan ikke strikke og ikke sy.
|
|
|
#2 |
|
koko
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Biscotti pakket inn i cellofan både ser lekkert ut og smaker godt. Jeg hadde lett kjøpt det på julemarked.
|
|
|
#4 |
|
koko
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Jeg tror det skal være veldig enkelt. Jeg har bare laget det en gang, da ble deigen litt for fast, men de var veldig gode på smak. Tør vedde på at det er noen her inne som har en bankers, god oppskrift.
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Den salte karamellsausen til Harriet!
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Ellers så kan du kanskje lage slike maskemarkører som strikkere er glad * fjernet gigabilde*
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 23-10-13 kl 21:40. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Lage noe kreativt utgår har har titusen tommeltotter og mangler absolutt nøyaktighetsgenet og sans for estetikk.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Jeg skal lage "kakao-på-pinne" til årets julemesse. Jeg smelter kokesjokolade, fyller i minimuffinsform, setter i en ispinne, og lar stivne. Pakkes inn i cellofan og knyttes på sløyfe. Skal røres ut i 2 dl varm melk.
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?
Ah! Lurt!
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?
Brente mandler er jo enkelt og deilig. Ser pent ut i cellofan, med en rød sløyfe på feks.
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Ja, da var jo tipsene mine ubrukelig.
|
|
|
#15 |
|
Kakemonster
|
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Kakao på pinne, bittelitt mer avansert enn Niobes variant, men likevel veldig enkelt.
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Rocky road konfekt? Kanskje fløtekarameller eller fudge? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebasar - noe hjemmelaget?Tennbrikketter? Rull avispapir, knyt med hyssing og legg i stearin?
|
![]() |
|
|