Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken printer bør jeg kjøpe?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-11, 14:46   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken printer bør jeg kjøpe?

Printeren vår virker strengt tatt, men den er så gammel at vi bare har én pc i hus med riktig port, og nå er den nede for telling. Fiksing av pc i ammetåka?

Så, jeg er på utkikk etter en billig printer til hjemmebruk. En sånn multifunksjonssak ser veldig kjekt ut.

Vi er ikke veldig kresne brukere, men trenger noe som ikke blir altfor dyrt i drift, ikke går i stykker etter andre gangs bruk, og som er enkelt nok å bruke til at selv mannen klarer det.

Noen anbefalinger?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-13, 15:05   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken printer bør jeg kjøpe?

Dytter

Gammel 24-10-13, 01:14   #3
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva endte du opp med?

Jeg klarer ikke å bestemme meg for en, det er jo så mange...

(Åh, 2011 jah.. Så bare datoen på Millact sitt innlegg jeg. )

Gammel 24-10-13, 08:27   #4
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg endte med en Canon multi-sak. Akkurat hvilken, husker jeg ikke, men den har scanner, printer og kopimaskin. Veldig fornøyd, perfekt til mitt bruk, og ikke spesielt dyr. En tusenlapp, kanskje?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 08:30   #5
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hulda: Velg en med wifi. Det er enkelt. Vi har en fra HP. Skriver ut bra, men synes blekket er dyrt. Det er kanskje alt blekk??

Gammel 24-10-13, 08:39   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huldra, jeg spurte i forrige uke, og ble anbefalt en fra Canon. Denne hadde de ingen steder her i byen(jeg hadde ikke tid til å vente på netthandel, skriverjobbene sto i kø).
Jeg ble i butikken anbefalt en HP multiprinter som i tillegg var på tilbud og lot meg lett overtale, og det var et godt valg. Skriver ut trådløst fra alle enheter i huset(bortsett fra Samsungtelefonene, de vil bare ha Samsungskriver).
Enkel å sette opp, virker med en gang(mannen i butikken sa at jeg skille følge instruksjonene fra installerings-CD nøye. Da ville det ikke bli noe krøll).
Og min erfaring så langt når jeg kikker rundt, er blekk til HP billigere enn til Canon.

Gammel 24-10-13, 08:39   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Canon sine printere er veldig gode syens jeg. Vi byttet ut vår for et år sien og det ble en ny canon. Denne gangen med wifi. Klare bilder og rask.

Mamma gikk samtidig fra canon til hp og vurderer ny allerede for hun vil tilbake til canon.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-13, 14:50   #8
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Huldra, jeg spurte i forrige uke, og ble anbefalt en fra Canon. Denne hadde de ingen steder her i byen(jeg hadde ikke tid til å vente på netthandel, skriverjobbene sto i kø).
Jeg ble i butikken anbefalt en HP multiprinter som i tillegg var på tilbud og lot meg lett overtale, og det var et godt valg. Skriver ut trådløst fra alle enheter i huset(bortsett fra Samsungtelefonene, de vil bare ha Samsungskriver).
Enkel å sette opp, virker med en gang(mannen i butikken sa at jeg skille følge instruksjonene fra installerings-CD nøye. Da ville det ikke bli noe krøll).
Og min erfaring så langt når jeg kikker rundt, er blekk til HP billigere enn til Canon.

Fleste av HP sine nyere nettverksmodeller (les: par siste årene) støtter vel Google CloudPrint, så rart at det skulle være umulig å skrive ut fra Samsung-ene...

Gammel 26-10-13, 14:35   #9
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk denne til 699,- -håper den er bra for jeg har ikke funnet noe omtale av den...

Så fikk jeg samtidig denne for 130 kr... :fornøyd:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.