|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å kjenne igjen mennesker?Jeg kjenner igjen selv de jeg gikk i barnehagen med og folk jeg bare har truffet en gang på fest. Jeg kjenner altså igjen alle jeg har tilbrakt mer enn en time sammen med, omtrent.
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å kjenne igjen mennesker?
Sånn er jeg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I could be violet sky
Hvor: Oslo
![]() Sv: Å kjenne igjen mennesker?Er som Fluke. Kjenner igjen de fjerneste personer stort sett. Det er veldig irriterende de gangene eg ikke straks kan plassere et kjent ansikt, men da viser det seg nesten alltid å være en jeg har handlet hos i kassa på Rema en gang eller noe sånt.
![]() |
#4 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Å kjenne igjen mennesker?Jeg husker ansikter godt, og stort sett også navn. Men jeg får nye elever hvert år, så de fleste navnene deres slettes fra minnet i løpet av kort tid etterpå. Men jeg hilser på dem, da.
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
Samme her. Det hender jeg overrumpler folk på gata hvis jeg er i humør til det.
![]() |
![]() |
#6 |
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Du store. Trodde det bare var meg som hadde det sånn... Husker du bursdagene til lærerne dine også?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Å kjenne igjen mennesker?Den gang jeg var språkreiseleder klarte jeg å lære alle elevenes navn på bussen mellom Oslo og Gøteborg. Dette fordi jeg ikke hadde lyst til å slippe løs femti ungdommer på Kielferga og ikke være i stand til å kjenne dem igjen (i tax free'n, freksempel...) Så jeg memorerte femti navn og klarte å matche dem med ansiktene. Hvordan? Aner ikke, men jeg var jo ung den gang. |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
Nei, der må jeg nok melde pass, gitt.
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
Du og jeg Fluke.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjenner meg igjen i denne. Jeg tror jeg etterhvert begynte å fortrenge at jeg kjente igjen folk, så nå er jeg nesten litt fjern... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fabelaktig
|
Samme her. I tillegg så husker jeg alle telefonnumrene til jentene jeg gikk i klasse med på barneskolen. Den egenskapen har forsvunnet etter at jeg gikk over til mobiltelefon da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|