Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Merker jeg blir litt forbannet...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 01:19   #11
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merker jeg blir litt forbannet...

Hele saken er tragisk, jeg gråter med foreldrene, håper og ber over at jenta ikke lider.
Jeg synes foreldre som lar barn være alene igjen på hotellrom, lugaren på båten, hjemme alene etc. er uansvarlige!

Ikke bare pga. kidnapping, men også av frykt for brann eller andre ulykker som kan oppstå. Var en sak for noen år siden i Danmark om noen som "bare hadde vært på puben over gaten" og latt barna sove på hotellrommet. Hotellet sto plutselig i brann og de som omkom var barna som sov alene på hotellrommet.
Har man med barn på ferie så ta for guds skyld med en vogn og la de heller sove i den på restauranten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.