|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken hund?Vi har lenge snakket om og tenkt på å skaffe oss hund. Min familie hadde flatcoated retriver når jeg var barn, min mann har null erfarenhet med hund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Jeg passer hundene til mine valpekjøpere, om de skal reise vekk. Det har vært lite problem. Veldig mange oppdrettere gjør nettopp dette.
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?En puddel, så klart!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Hvilken hund?
Har dere puddel? Jeg har tenkt litt på toypuddel eller dvergpuddel. Mannen min tror de er alt for bjeffete, men jeg tenker det blir litt opp til oss som skal oppdra hunden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken hund?Tja. Jeg tror ikke de nødvendigvis gjør det, altså. Vår bjeffer nesten aldri. Den er i det hele tatt veldig rolig og harmonisk. Det er en dverg. Kunne egentlig tenke meg mellom, men de er ikke så lette å finne. Men dverg er supert når været er som nå. Bare å bære i dusjen. Og pelsstellet er mye mindre, hunden er jo mindre. Vi har forresten nokså kortklippet hund. Lite pelsstell da. Vi gjør nesten ingenting. Og pudler røyter ikke. Veldig greit. Pudler er lynende smarte og trenger å få brukt seg litt mentalt. Lettlærte. Og veldig veldig snille. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Hvilken hund?Bichon frisee
![]() |
#7 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Hvilken hund?Puddel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken hund?Det er mange hunderaser som er fine både i lynne og størrelse. Det vanligste rådet er å bli litt kjent med de eventuelt aktuelle rasene, men husk også på at det betyr ikke alt. Sist redigert av arrow : 02-11-13 kl 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Hvilken hund?Vi har sett litt på Bichon Havanais, Lhasa apso og nå puddel. Men Lhasa apso er kanskje ikke den beste med tanke på allergi. Noen her som har Bichon Havanais eller Lhasa apso og kan fortelle litt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvilken hund?Bolonka! Russkaya Tsvetnaya Bolonka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvilken hund?Har en Havaneser og den er allergivennlig og røyter ikke. Men krever mye pelsstell. Den er snill og god og lett å ha med å gjøre. Kan anbefales om man ønsker hund. Og er ikkje det verste man kan ende opp mer når man ikke ønsket seg hund heller.
![]() |
#12 |
![]() Sv: Hvilken hund?Har dere bilde? Og hvor store er deres små hunder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Hvilken hund?Jeg har en Jack Russell som er med oss overalt. Både på hotellferie og campingferie. Nå har vi fått oss en Malamute som blir litt verre å ha med, men han blir nok med så langt det er mulig.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hvilken hund?Min hot dog på Halloween. Han er kortklipt nå og det er deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvilken hund?Jeg har en bichon havanais. Hun er søt og snill og bjeffer litt når det ringer på døren, ellers ikke. Det er litt pelsstell involvert, rasen er regnet for å være allergivennlig - og hun røyter ikke.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Hvilken hund?Utrolig søt Pelen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Sv: Hvilken hund?Vi vil ikke ha en hund til pynt og det er viktig at den kan være sammen med andre hunder i alle størrelser. Aller viktigst er det at den blir en god venn som kan være med oss dit vi måtte ønske dra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
Du trenger nok en sånn som jeg har.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 02-11-13 kl 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Hvilken hund?Vær så snill å ikke ta den med på fly. |
![]() |
![]() |
![]() |