Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fikse selv hvis du har en mann

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-13, 14:00   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fikse selv hvis du har en mann

Jeg fikset for litt siden en sak for en kollega av mannen, og fikk tilbake "Takk, det var flink jente "
Jeg så virkelig rødt. Skrev en mail uten sidestykke, men fant ut at det ikke kom noe godt ut av det, så jeg sendte den til mannen i stede, og sa at han fikk formidle noe av det som stod der på en litt mer fornuftig måte, og gi han grei beskjed om at jeg ikke finner meg i å bli pratet til på den måten.
Normalt sett så klarer jeg fint å svare for meg i lignende situasjoner, men akkurat denne gangen ble jeg satt helt ut.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-13, 20:21   #2
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

.. så jeg sendte den til mannen i stede, og sa at han fikk formidle noe av det som stod der på en litt mer fornuftig måte, og gi han grei beskjed om at ...

Må innrømme at jeg fniser litt av at du ga oppdraget videre til mannen.
Håper det ikke understreket poenget for ham det gjaldt.

Gammel 05-11-13, 08:59   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Må innrømme at jeg fniser litt av at du ga oppdraget videre til mannen.
Håper det ikke understreket poenget for ham det gjaldt.

Et godt poeng. Jeg tror jeg nådde fram, for jeg fikk faktisk en unnskyldning kort tid etterpå.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.