|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Cruise i Karibien og Tampaområdet i Florida1:
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaVi skal med Allure til neste år, det er bestilt gjennom RCCL - vi har cruiset flere ganger og de er best på pris og yter utmerket service, er vår erfaring. Skal dere på cruise i 2014 vil jeg uansett anbefale dere å bestille fhv raskt. Vi bestilte i september og da var det dårlig utvalg allerede. Vi reiser i påsken forøvrig, både østre og vestre Karibien - kombinerer to cruise.
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 02-11-13 kl 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kamerat Pære
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaTakk for svar! Du som er rutinert, hva mener du om balkong som vender inn og ikke ut mot sjøen? Er det mye støy? Bestiller du for hele storfamilien i en sleng, eller deler dere det opp i hver lugar? Vi ønsker lugar på et ganske høyt dekk.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaVi er rutinerte cruisere og bestiller stort sett alltid på Www.rccl.com, men vi bodde i USA når vi reiste med dem. Du får ikke billigere priser per telefon, men kan ev få oppgradering (som regel en etasje høyere opp). Jeg har flere tips, men må komme tilbake med mer senere. Registrer deg for nyhetsbrev så at du ev kan få oppgradering. So. Regel rimeligere å bestille tidlig på den typen skip. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaJa, nyhetsbrev fra RCCL er lurt - da kan du f.eks få mail om at hvis du bestiller innen slik og sånn, så får du $ 100-250 på "kontoen" når du kommer ombord etc. Greit å ha med seg på turen det, litt ekstra lommepenger.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaJeg skulle velge utvendig lugar, det er noe spesielt med det å fjerne gardinene på morgenen og se ut på en tropisk øy eller turkistblått vann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaCruise er deilig rett og slett! Vi reiste med NCL og var svært fornøyde, men dette er 12 år siden så ting kan ha endret seg.
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaTakk for tips! De skal sjekkes ut. Utvalget på finn i det området vi ønsker var heller glissent, og jeg har strevd med å finne amerikanske utleiefirmaer, så det var midt i blinken
![]() |
#11 |
Kamerat Pære
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i Florida
Eastern(?). Nassau, Charlotte Amalie, Philipsburg.
![]() |
#12 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaVi har leid flere ganger hus i Fort Myers området gjennom www.homeaway.com
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaJeg ville valgt St. Petersburg og Sarasota fremfor Clearwater, Clearwater er veldig mye, syntes jeg.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaJeg er enig med Fløyel. Jeg syns Clearwater var litt for syden, med mange fulle ungdommer og masse trafikk. Sarasota er nydelig!
![]() |
#16 |
Kamerat Pære
Det skal jeg! Tror vi har cruiset og avreisedatoen i boks nå. Venter på tilbakemelding fra dem.
Jeg husker at du skrev om dette i min forrige Floridatråd, takk for tips
![]() |
#17 |
~~~~~~~
|
Vi har aldri vært på Cruise, så der har jeg ikke noe å komme med. Vet dere hvilken havn dere reiser ut fra?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 06-11-13 kl 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaCruise er fiiiint!
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaVi reiser på cruise den 6.juli, hele storfamilien. Nå er det intens leting etter flyturer til en ok pris og ikke alt for lang reisetid og bolig i de fjorten dagene vi skal være i Florida i etterkant av cruiset.
![]() |
#20 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Cruise i Karibien og Tampaområdet i FloridaVi flyr direkte med Norwegian (til Orlando intl.), 10 timer ned og 9 timer hjem. Vi kjøpte billetter umiddelbart når de ble lagt ut. Ellers søk på seat24, ebookers og momondo. Vi har søkt en del på finn.no også.
![]() |
|
|