|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Cake popsMens jeg synes ikke det er styr, og unger og voksne elsker dem. Jeg laget nettopp noen "voksne" cakepops, og mørk firkløverbrownie og glasur med mye kaffesmak, dyppet i mørk sjokolade, og drysset med hakkede nøtter og havsalt.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cake popsKan man lage til i dag, og fryse kulene for så å ta de opp på lørdag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Cake pops
Det går helt fint, jeg lagde en stor porsjon cakepops som jeg har i fryseren, og som jeg tar ut det jeg trenger og har glasur på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Cake popsJeg smuldret opp en brownie-deig fra Toro, og blandet med Philadelphia ost naturell. Lagde kuler, hadde dem i frysen en stund. Smeltet så candy melts med farge (Jernia etc), stakk i pinner, dyppet dem i og drysset på kuler med en gang. Lot dem stå i rene syltetøyglass, slik at de ikke kom borti hverandre. Ferdig! Mindre styr enn jeg trodde.
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 06-11-13 kl 19:25. Årsak: Lagt til URL til bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
Jøye, det hørtes godt ut!
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Åh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helt konge
|
Milde! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
I grunn ikke, men jeg skal se hva jeg kan få til. Jeg lager mye på slump og så blir det som det blir.
![]() |
![]() |
|
|