Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 14:04   #1
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes det er litt rart at du ikke vil godta unnskyldningene som kom i den tråden. For hadde du gjort det, ville du ikke blitt så provosert som du tydligvis er blitt nå. Man kan ikke drive å dra opp ting som er gjort og sagt og beklaget i hver eneste tråd og diskusjon heretter. Vannet som rant under bekken i forrige uke er borte og i sjøen nå, og jeg synes man skal ta utgangspunkt i det vannet som faktisk renner der nå.

Hvis jeg skulle gå rundt og være sur på alle som en eller annen gang i livet mitt hadde vært ufin mot meg, ja da ville jeg ikke hatt det noe særlig godt. Og samme prinsippet synes jeg skal gjelde her, har noen sagt unnskyld på en ærlig og redelig måte så må man godta det.

Bortsett fra det så signerer jeg Skilpadda på alle punkt.

dette innlegget burde vel ligge på flisespikker-forumet

Gammel 07-10-06, 14:17   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

dette innlegget burde vel ligge på flisespikker-forumet

Forklar gjerne hvorfor du mener det. Sikkert fler enn meg som lurer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:20   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Forklar gjerne hvorfor du mener det. Sikkert fler enn meg som lurer.

Jeg lurer også veldig. Når ble det flisespikking å påpeke at det må være mulig å godta en unnskyldning som kom for flere dager siden?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 14:32   #4
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg lurer også veldig. Når ble det flisespikking å påpeke at det må være mulig å godta en unnskyldning som kom for flere dager siden?

Hvor har jeg skrevet at jeg har problemer med å godta en unnskyldning?!

Gammel 07-10-06, 14:33   #5
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor har jeg skrevet at jeg har problemer med å godta en unnskyldning?!

Hvor har noen Tinetoff skrevet at du har problemer med det?

Spørsmålet er hvorfor du mener Adriennes innlegg hører hjemme i flisespikkerforumet?

Gammel 07-10-06, 14:35   #6
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Hvor har noen Tinetoff skrevet at du har problemer med det?

Spørsmålet er hvorfor du mener Adriennes innlegg hører hjemme i flisespikkerforumet?

Den dulten på slutten har visst ikke klart å gjøre jobben sin

Gammel 07-10-06, 14:37   #7
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Den dulten på slutten har visst ikke klart å gjøre jobben sin

Smilies egner seg svært dårlig til saklig kommunikasjon. :surprise:

Gammel 07-10-06, 14:28   #8
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Svarer paa spoersmaalet i overskriften jeg>

Dette er helt klart et forum for slike som meg . Jeg synes det er artig at det er mange her som er opptatt av at vi bruker det norske spraaket riktig. Jeg er nok selv mer enn middels opptatt av rettskrivning, og synes det er bra at det er saa mange som skriver riktig her. Da er kanskje ikke det norske spraaket saa ute aa kjoere som jeg trodde allikevel . Paa den annen side kunne jeg aldri tenke meg aa henge meg opp i andres skrivefeil, bare hvis det ligger noe humoistisk paa lur, som jeg bare ikke kan klare aa overse.

Maa ellers si at jeg ville synes det var synd om dette med rettskrivning ble saa fokusert paa at noen vegret seg for aa si sin mening her inne. Det er jo tross alt innholdet som er viktig, og det er sjelden folk skriver saa mye feil at innholdet blir utydelig.
Goey at det er en egen traad hvor man kan pirke paa og leke med spraaket saa mye man vil. Hvis man holder seg der med sitt flisespikkeri, saa kanskje man forhindrer at noen faar skrivevegring.

Ellers liker jeg selvfoelgelig ogsaa godt innholdet paa dette forumet og maaten det snakkes paa. Har sagt det foer, men maa bare gjenta at jeg serioest er redd for aa bli avhengig . Naar det er saa artig her, saa har i hvert fall jeg en tendens til aa bli her litt for lenge, og det maa jo gaa ut over noe annet.
les > helst husarbeid

Naa maa jeg bare faa sagt, foer alle iler til aa skal rette paa meg her, at jeg mangler visse tegn og bokstaver paa mitt tastatur. Saa det er ikke feil alt som ser ut som feil .

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:05.