|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
både her og der
|
![]() SMS til 1900Hvis man sender HVEM + navn til 1900 får man informasjon om denne personen. Noen som vet hvor disse opplysningene hentes fra? FB eller bare gule sider?
![]() |
#2 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SMS til 1900Jeg har ikke noe svar, men lurer på det samme hver gang jeg ser reklamen på TV.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: SMS til 1900Tidligere kunne man gå inn på nettsiden iam.no og få de samme svarene, men vet ikke hvordan det er nå. Da kunne man reservere seg mot at informasjon om stjernetegn/fødselsår/hva det nå enn var som ble informert ble formidlet.
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2013
![]() |
![]() Sv: SMS til 1900Er den mobiltjenesten gratis? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: SMS til 1900
Nei, langt i fra. Det koster det hvite ut av øyet - eller kr. 49,- per mottatte melding. Risikerer men mer enn en melding per søk?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|