Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 15:11   #38
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Jeg ville aldri, aldri, aldri gjort dette. Under noen omstendigheter. Nå hører det med til saken at jeg er veldig hønemor, og sikkert mer enn det som er vanlig. Jeg tenker ikke først og fremst på faren for kidnapping når jeg sier at jeg ikke ville latt barna være alene på hotellrom, men på helt andre ting. F.eks. at de klatrer ut av senga si (barn på snart fire og to år greier det uten problemer) og vandrer rundt i leiligheten mens jeg ikke er her. Selv om sjansen for at de prøver å rømme eller stikker fingrene i en stikkontakt er liten, så ville jeg ikke følt meg komfortabel med å se etter de likevel.

Noe jeg ikke kan begripe er at hotellet tilbød barnevaktservice, men foreldrene ville ikke bruke seg av det. Så fælt for dem i etterkant, alle disse "hadde-vi-bare"-tankene.

For meg høres det helt feil ut å la tre barn på under fire være alene på hotellrom når man selv er et annet sted utenfor bygningen, uten babycall. Likevel vet jeg jo at veldig mange gjør dette, (på ferie og hjemme) og at det vanligvis går helt fint. Jeg synes ikke man skal anklage disse foreldre, de har det helt jævlig nå og må leve med dette resten av livet uansett. Jeg synes foreferdelig synd på dem, og håper med hele mitt hjerte at jenta kommer til rette.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.