Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Å forsette

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 16:15   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å forsette

Dette minner meg om en engelsktime i sjetteklasse, da jeg spurte min engelsklærer om hvordan jeg skrev ordet "verste" på engelsk.
"Workshop!" var svaret jeg fikk - hvorpå jeg satte oppgitte øyne i læreren og sa:
"Ikke verksted. Verste, som i 'det verste jeg kan gjøre' !"
Og jeg ble forferdelig indignert og litt fornærmet over at han kunne tro at jeg, flisespikker i en alder av 12, sa "væ'sjte" når jeg mente "verksted"...

Og til opplysning: Jeg sier fortsette.

Forøvrig kunne å forsette blitt et spennende nytt verb: Ordet for det man gjør når man lager seg forsetter!

Gammel 09-05-07, 18:00   #2
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Og til opplysning: Jeg sier fortsette.

Forøvrig kunne å forsette blitt et spennende nytt verb: Ordet for det man gjør når man lager seg forsetter!

Jo, men husk: det ville hatt trykket et annet sted

Gammel 09-05-07, 18:01   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jo, men husk: det ville hatt trykket et annet sted

Selvfølgelig.

Gammel 09-05-07, 18:33   #4
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Verbet som bare brukes én dag i året.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.