|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#122 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Opplys meg gjerne om hva den gjør der.
![]() |
#123 |
Moden
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?
Det må være slik at å vri tråder over i humor-land bare er forbeholdt spesielt utvalgte eller noe sånt for jeg tolker og mener denne
![]() |
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulig jeg er helt på bærtur nå, men jeg får nesten en følelse av at du føler du blir møtt på en annen måte enn andre brukere blir her inne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Moden
|
Av og til kan det virke sånn ja, men det er ikke noe som plager meg forsovidt, tenker bare at det er en del av sjargongen her inne jeg ikke helt har skjønt enda
![]() |
#127 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Vet du hva Zefid? Jeg forstår ikke den dulten, og hva den har der å gjøre. Du skriver at du ble såpass provosert av tråden, at du måtte starte denne tråden. I det tolker jeg, og dette er min subjektive oppfatning, at du ikke godtar unnskyldningene. Du skriver at det er bra at de unnskyldte seg, men er likevel provosert. I min verden så er en unnskyldning godt nok, og jeg gidder da ikke være provosert mer. Så er tydligvis ikke tilfellet i din verden. Men den dulten, nei den skjønner jeg fortsatt ikke. Og innlegget mitt hører på ingen måte hjemme på flisespikkerforumet, det hører hjemme i denne tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Opp med hånden de som ikke ser tendenser til flisespikking nå?
![]() |
#130 |
Livsnyter
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Nå har jeg lest den tråden dere diskuterer - og hele denne tråden (fin måte å "bli kjent med" folk på). Og jeg er like klok. Har noen fjernet det som var ille i den første ? Forstår ikke hva i all verden som blir diskutert her - og HVORFOR. Joa, jeg ser klart at flisespikkeri er et nærliggende ord. Men tilgi meg ... jeg er ny og forstår ikke så mye enda....
Sist redigert av Nille : 07-10-06 kl 17:53. Årsak: skrivefeil retter før "rettepolitiet" kommer |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Administrator
|
Det er vel snart på tide med nachspiel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Enda en seriøs tråd jeg kommer for sent til.
![]() |
#134 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Hvordan kan noen tvile på dr. Sperm?
![]() |
#135 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#138 |
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Akademikerrumpe!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
aldrende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?En akademisk rumpe hadde vært fint som en avslutning på denne tråden, kanskje? |
![]() |
![]() |