Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hva synes dere om dette? Retten til å forsvare seg

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 19:05   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere om dette? Retten til å forsvare seg

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg vokste opp i en av Oslos mer belastede bydeler, og kan ikke annet enn å si at denne episoden minner veldig om mange liknende jeg har hørt. For eksempel en bekjent som i en blanding av pille og alkoholrus lå under en bil på nabolagets parkeringsplass og desperat ringte politiet da en hel gjeng med menn var etter han. Svært farlig, for han forsvarte seg selvfølgelig med medbragt pistol
Skybert finnes dessverre for enkelte, uten at jeg skal påstå at ingen var inne i leiligheten til Valen. Paranoiaen tok han hvertfall kraftig.

I tillegg til slik blandingsrus er det jo også en del som reagerer med paranoia på ulike sentralstimulerende stoffer (kokain, amfetamin o.l) og ikke minst i kombinasjon med alkohol. Jeg aner ikke om Valen var ruset og fikk Skybert på besøk, men det hadde ikke forundret meg.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.