|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sjakk-VMJa, men ikke minutt for minutt liksom. Har fulgt med på oppladningen, og følger matchene om enn gjerne i ettertid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Sjakk-VMJa, jeg følger med. Om ikke minutt for minutt, så er VG sin direktesending oppe i egen fane gjennom arbeidsdagen, og jeg kikker innom nå og da. Akkurat i dag er det jo ekstra spennende, om jeg får si det, så jeg er innom litt oftere nå.
![]() |
#7 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Sjakk-VMJa følger med. Og går rundt på jobb og spør de som pleier å påføre meg sportssnakk "tja, hva synes du om kampen?" Litt sånn småkarslig.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2013
![]() Sv: Sjakk-VMNei.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sjakk-VMJeg har blitt litt revet med. Jeg interesserer meg egentlig ikke noe særlig for sjakk, men jeg syns det er interessant med mennesker som er ekstremt flinke til noe. Også syns jeg det er veldig gøy med så mye interesse for noe så relatvit smalt, og som har blitt sett på som dølt i mange år.
![]() |
#10 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Sjakk-VMNope. Har ikke peiling på sjakk, så det har ikke noe for seg å se på.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Sjakk-VMNei, finnes ikke interessert. Ikke kan jeg sjakk heller.
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Sjakk-VM
Vet ikke om man akkurat kan kalle det smalt, nå Carlsen blir rangert av Time magazine blant verdens 100 mest innflytelsesrike personer.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
Njeei, men det er jo på VG. På NRK er det bl.a. Torstein Bae, og han fremstår vel ikke som noe smalere enn en hvilken som helst sportskommentator.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Jeg vet at det er stort, men det er jo ikke stort på samme måte som fotball, liksom. Fascinasjonen for sjakk er noe helt annet enn interessen for fotball. Det er svært mange som ikke kan sjakk og dermed ikke kan følge kampen, på samme måte som en fotballsupporter kan følge kampen til tross for dårlige fotballegenskaper. Massen kan altså på tross av dette ha interesse av sjakk-VM, men ikke på samme måte som andre supportere.
Nja, han har fått en slags allemenn vår-egen-nerd-status, som jeg tror appelerer til langt fler enn man tror.
Sist redigert av Tallulah : 14-11-13 kl 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
Ja, jeg er klar over det - de hadde jo ikke brukt ham ellers. Man blir jo helt fascinert.
![]() |
![]() |
#20 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Sjakk-VMHan er jo helt rå!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|