Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bodylotion

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 21:32   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodylotion

Jeg vet ikke hva som defineres som dyrt eller billig. Men jeg har blitt veldig glad i en body-butter fra Kremfresh i det siste. Jeg har en med lavendel nå. Mener den koster rundt 250 kroner. Minner egentlig litt om body-butteret fra BodyShop, men jeg synes denne er mindre klissete. Dessuten er det aromaoljer, og ikke parfyme i den. Dermed forsvinner lukten ganske fort. Jeg har veldig tørr hud, spesielt på leggene. Men denne funker faktisk. Virker som den har litt langtidseffekt også, ikke bare at den myker opp de forste to timene etter at jeg har smurt meg, liksom.
Med mindre du bor i Trondheim eller Bærum må de vel bestilles på nett, da. Så det er litt upraktisk.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-13, 23:36   #22
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Kremfresh finnes også i Bergen.

Bodybutteret derfra finnes også i uparfymert, og det er veldig bra, men ørlite klissete. Til gjengjeld holder det godt på fuktigheten i huden. Jeg mener at prisen nå er ca. 300 kroner, og de har så høy frakt fra nettbutikken at jeg blir sur (99 kroner uansett, i hvertfall sist jeg kjøpte noe derfra).

Gammel 16-11-13, 23:44   #23
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

99 kroner for frakt? Det var dyrt, ja.
De har ofte 30 % avslag på varer som ikke har lenger holdbarhet enn 6 mnd, så det har jeg benyttet meg av flere ganger.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.