|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Syns du at FrP er et rasistisk parti? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
83 | 40,69% |
På grensen |
78 | 38,24% |
Nei |
41 | 20,10% |
Mener ikke noe |
2 | 0,98% |
Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Syns du at FrP er et rasistisk parti?
Jeg tror kanskje at det jeg tenker er at man ikke kan dømmes FØR man har gjort noe/levd som tigger selv om man er rom, mens du mener at hvis man lever som rom OG tigger/slår leir ulovlig, så må man forvente konsekvenser?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
maler
|
Det siste er ingen uenig i. Det burde helt klart være sånn at man stiller med blanke ark uavhengig av hvem man er og hvor man er født og hvem man er i slekt med, og at man kun må stå til rette for sine egne handlinger. Dette stemmer bare til en viss grad. Vi er alle del av grupper det føres statistikk på, og som folk har kunnskaper om. Dette hjelper til når man skal møte mennsker fra andre grupper, men det kan selvfølgelig også være feil i og med at statistikk ikke er annet enn statistikk.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg skjønner selvsagt forskjellen på anvendt statistikk og rasisme. På tross av det mener jeg det rasisme og ikke anvendt statistikk når FrP-politikere sier alt fra "få pakket ut" til litt den litt mer omskrevne utgaven av samme utsagn fra Per Sandberg - i forhold til rom-folk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|