Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smågutter med lengre hår

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-13, 15:17   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Smågutter med lengre hår

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Min mening er at når ungene kommer opp i en viss alder bør de få ha sin egen mening om hva som er pent, og hva jeg synes bør komme lenger bak i rekka. Så når min gutt velger å la håret vokse så er det ganske uvesentlig hva jeg synes. Det viktigste er at han er fornøyd selv.

Jeg ser at det kunne misforstås det jeg skrev Med "på noe tidspunkt" tenkte jeg på tiden da vi som foreldre har noen innvirkning på hvordan håret klippes. Han har egentlig alltid hatt en mening om det selv, og nå er det fullstendig opptil han selv. Enn så lenge velger han den samme frisyren som han har hatt. Men han har jo aldri hatt langt hår, ergo så tenker han nok ikke tanken engang. Men hadde jeg valgt det for ham, f.eks. da han gikk i bhg, så hadde han jo hatt et annet forhold til det. Men det har aldri vært aktuelt fra min side å tenke at han skal ha langt hår fordi han har krøller (eller av andre grunner), men hva han velger i fremtiden er jo hans greie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.