Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvordan sletter man seg?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-13, 09:21   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sletter man seg?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Helt uavhengig av denne tråden og egentlig også den andre, så må jeg bare si at jeg er sjeleglad for at FP tar til motsvar mot den typen bøker og teorier. Det er litt av det som gjør det verdt å være her. Teorier om alt som er farlig og feil her i verden slukes ikke rått men blir utfordret på en intelligent måte og ofte også av kunnskapsrike brukere. Det syns jeg skal verdsettes.

DET er jeg enig i, men hver - HVER - gang Nip skriver om mat så er reaksjonen forutsigbar og følger et fast mønster, der den begynner å handle om henne, om hvor bekymret alle er for ditt og datt og en del spekulasjoner om helsen hennes jeg ikke skal ta her. Jeg kan ikke si om de innleggene er inne på noe eller ikke, men jeg forstår inderlig godt at det tærer på.

Gammel 22-11-13, 10:09   #2
konsulenten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

DET er jeg enig i, men hver - HVER - gang Nip skriver om mat så er reaksjonen forutsigbar og følger et fast mønster, der den begynner å handle om henne, om hvor bekymret alle er for ditt og datt og en del spekulasjoner om helsen hennes jeg ikke skal ta her. Jeg kan ikke si om de innleggene er inne på noe eller ikke, men jeg forstår inderlig godt at det tærer på.

Dette er jeg helt enig i. Må innrømme at jeg har blitt irritert på Nip sine vegne en del ganger. Jeg hadde blitt oppgitt om det var meg som ble utsatt for bekymringer og velmente råd hver eneste gang. Spesielt når en prøver å diskutere noe annet enn seg selv, selvfølgelig. Jeg har også reagert på at noen skriver til henne som om hun er et barn. Sikkert ikke ment sånn, men det kan oppfattes sånn (jeg oppfatter det sånn) og jeg hadde blitt irritert om det var til meg. Også må jeg berømme Nip som bare svarer høflig og hyggelig tilbake.

Svar med sitat
Gammel 24-11-13, 14:57   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er veldig enig i dette, det er klart det må tære på.

Så andre kanskje kan bli flinkere til å svare faktabasert. På den andre side så blir jo kommentarene personlig jo mer personlig en er selv også. Ikke at Nip skal la vær å fortelle, det er mer en naturlig konsekvens av hva man forteller om seg selv. Det farger og gir kontekst til spørsmål man stiller.

Om jeg hadde spurt i mange tråder om symptomer som veldig gjerne hadde kunnet komme av stress, så hadde jeg nok fått råd om å kutte ned på arbeidsbelastning fordi jeg har skrevet om hvor mye jeg jobber.

Derimot får jeg aldri råd om å spise mer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:48.