Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tusenfryd blir røykfri

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-07, 09:51   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tusenfryd blir røykfri

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Skal man forby alt som kan forurense luften litt da slik at andre puster det inn? Det også om de står langt unna?
Min tur til å himle litt gitt.

TIl å være ikke røyker vet du jammen mye om vanene til "alle" som røyker.
De de fleste røykere er det ikke det samme å stå rett utenfor inngangen å gå på utsiden.
Men er man trangsynt så ser man jo bare det man selv vil...............

Neste gang du setter deg inn i en bil, så husk at du forurenser lufta jeg puster inn................... Selv om bilen er ute.

Til det første: Hva mener du med "alt"? Det er faktisk ganske mye som er forbudt, nettopp fordi det forurenser. Det er forbudt å brenne bråte. Det er forbudt å la bilen stå på tomgang. Det er forbudt å røyke innendørs, og også enkelte steder utendørs. Jeg ser ikke at det skulle være noe galt i å forby slikt, tvert imot. Og selv om du tror du "står litt unna" så er det ikke sikkert at det faktisk er slik. Jeg har mange ganger fått argumentet "men vi er jo utendørs" eller "røyken blåser da ikke på deg nå" selv om jeg står rett ved siden av.

Og til å være ikkerøyker så vet jeg selvsagt ganske mye om hvordan mange røykere ter seg. Det er nemlig meg det går ut over. Jeg opplever det DAGLIG.

Og den siste kommentaren der med bilen, den skjønte jeg ikke. Du motsier jo deg selv. Dessuten, jeg bruker fint lite bil. Jeg kjøre for det meste kollektivt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.