Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor bør prikketråder ligge?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 15:48   #101
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor bør prikketråder ligge?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nei, hvor skulle den r-en vært, egentlig? lrigge? lirgge?

Ligger?

Gammel 24-11-13, 15:48   #102
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kan jeg få være den ene lille gultassen der Skremmern?!

Gammel 24-11-13, 16:12   #103
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Ligger?

Hehe, ja, jeg bare spøkte, fordi jeg gikk ut fra at hun mente det nest siste ordet.

Gammel 24-11-13, 16:17   #104
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hehe, ja, jeg bare spøkte, fordi jeg gikk ut fra at hun mente det nest siste ordet.

Jeg skjønte det, jeg bare tøyset med deg som tøyset med henne!

Gammel 24-11-13, 16:18   #105
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Tøysekopper.

Gammel 24-11-13, 16:51   #106
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok da, det NESTSISTE ordet!

Gammel 27-11-13, 23:47   #107
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Dere assa.

Selv har jeg konkludert med at jeg trenger å komme inn her litt oftere igjen, skal det bli noen orden på dette prikkegreiene. Har vært litt fraværende i det siste. Jobber med saken da.

(Herregud som jeg savner smilyene herfra i den virkelige verden!)

Gammel 28-11-13, 00:35   #108
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utanom julenissen er det vel ikkje så mange som har julepikk?

Fekk meg til å tenke på ei regle som eg ved eit -kremt- uhell lærte vidare til ungane her ein dag:

"Vi går rett frem, samme hvem vi støter på, støter vi på nissen, drar vi han i tissen!"

Det føltes der og då ganske lurt, men ektemake var ikkje vidare imponert.. :Prippen:

Gammel 28-11-13, 00:39   #109
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

"Vi går rett frem, samme hvem vi støter på, støter vi på nissen, drar vi han i tissen!"

Jeg tar meg i å holde på å synge eneste versjonen av Snømannen Kalle til ungene. Note to self: Må lete opp teksten så jeg kan synge den skikkelig og ikke plumpe ut med det som kverner i mitt hode.

Gammel 28-11-13, 00:42   #110
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Den passet i alle fall perfekt inn her, Tante Sofie.

Gammel 28-11-13, 00:43   #111
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg tar meg i å holde på å synge eneste versjonen av Snømannen Kalle til ungene. Note to self: Må lete opp teksten så jeg kan synge den skikkelig og ikke plumpe ut med det som kverner i mitt hode.

Men, du kan synge den her? :nysgjerrig:

Gammel 28-11-13, 00:45   #112
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Men, du kan synge den her? :nysgjerrig:

Kan jeg det? Ikke sikker altså.

"Snømannen Kalle,
med rompe, pikk og balle...."

Og så, kanskje til mitt eget beste, husker jeg ikke mer av hvordan den ble sunget.

Gammel 28-11-13, 01:20   #113
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Standard

Såpass ja... Ser at det ikkje er alle arenaer den høver seg.

Gammel 28-11-13, 09:32   #114
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo!!? Hva har skjedd med den fine prikketråden min?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
pikketigging, prikketigging

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.