Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Finnes det fine plafonder?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-13, 22:41   #21
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Finnes det fine plafonder?

Kan man ha sånne i taket også, mon tro?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-13, 23:56   #22
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Kan man ha sånne i taket også, mon tro?

Jeg har vært innom tanken, jeg også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-13, 00:04   #23
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du bestilt herfra. Teofelia? Det blir vel mye påslag når man skal ha frakt og moms og sånn?

Gammel 27-11-13, 00:15   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Har du bestilt herfra. Teofelia? Det blir vel mye påslag når man skal ha frakt og moms og sånn?

Jeg har ikke bestilt herfra, men jeg tror Miss Norway har.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 14:56   #25
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hm. Jeg er ikke nærmere lysningen til tross for gode forslag. Den fra Ikea har de som sagt ikke her, og den fra Flos som jeg likte godt er visst utenfor rammene i budsjettet, gitt. Dette har blitt et pittebittelitt større prosjekt enn først tenkt, så vi kan ikke svi av 3500 spenn per lampe. Tar derfor VELDIG gjerne i mot flere forslag, så jeg blir kvitt arbeidslampen.

Gammel 29-11-13, 14:56   #26
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Standard

Det ble liksom litt morbid å ha et dyr på hodet i taket også, gett.

Gammel 06-12-13, 22:10   #27
Gammel bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ikke sant. Hvordan kan noen nekte å ha denne i gangen, spør nå jeg?

Den er jo skikkelig rimelig og klassisk og all ting!

Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 22:21   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Er det Ambientedirect du mener? Det kommer opp pris for frakt og leveringstid mener jeg å huske. Det er litt styr med tollen, du må sende over faktura osv, men det gikk greit. Varene ble levert på døra.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.