|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har man på seg på 17. mai?Jeg har alltid brukt bunad men ønsker ikke dette i år fordi den burde inn til vedlikehold (har arvet den etter bestemor og den begynner nå å trenge renovering)
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?En sommerkjole? Drakt? Pen bukse og topp? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Ikke overpynta, men litt fin like vel. Feirer du i Bamble har så og si alle voksne bunad, ser det ut som. Bare ikke jeg da. Skjørt, kjole eller penbukse er greit. Lurt å ikke ta de tynneste toppene, eller at du i hvert fall har jakke. Har prøvd 17. mai i sommerkjole og ingen jakke, og det ble kaldt. Husk gode sko hvis du skal i tog. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?
Næsj - det er jo hverdagsklær? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Jeg har på meg noe som er fint, ikke overpyntet, og samtidig varmt nok til at jeg ikke fryser. Skjørt, drakt, kjole, pen bukse/jakke. Dongeriskjørt og topp syns jeg hørtes litt hverdagslig ut. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Hadde virkelig ikke hatt noen problemer med å gå i et dongeriskjørt og en fin top med pensko til på 17.mai.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Det kommer jo litt an på hvor man tilbringer dagen også. Jeg tror ikke jeg gidder å styre med bunad når jeg ammer og dessuten høyst sannsynlig kommer til å vegetere hjemme det meste av dagen. Ville nok ha satset på et pent skjørt, tykk strømpebukse og matchende jakke eller noe den stilen.
|
|
|
|
#12 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Sier som de andre,drakt,pen sommerkjole eller lignende
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Jeg har ikke bunad. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
De går jo nesten i olaklær på den røde løperen nå jo!
|
|
|
#15 |
|
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Ett enkelt penskørt med en pen bluse/topp til får holde. Liker ikke å stæsje meg for mye opp. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Hjelpe meg, jeg må kjøpe finklær til ungene. Sist redigert av Slettet bruker : 10-05-07 kl 21:18. |
|
|
|
#17 |
|
--
|
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?:iiiik: Jeg har jammen meg ikke tenkt på at amming og bunad ikke er den enkleste kombinasjonen. For å amme tror jeg da at jeg må få opp skjorta av stakken og vrenge ut puppen på en eller annen måte... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?17.mai er festdag! Man kler seg pent! Selv bruker jeg bunad de gangene jeg er i Norge eller steder hvor det kan feires, men dersom man ikke har bunad kan man ta på seg pent skjørt eller kjole, med tilhørende pene og rene sko. Man kan jo alltids se på gradestokken for å se om man skal ha strømper eller ei, og om de skal være tykke eller tynne.
|
|
|
#19 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Bunaden/drakten min må syes om, ikke helt riktig i livet mer og blir ubehagelig på. Men det er enten det eller noe veldig pent. For 3 år siden hadde jeg tilogmed hatt.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 10-05-07 kl 21:53. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: østfold
Sv: Hva har man på seg på 17. mai?Hva som helst så lenge man har ørepropper valium og et anstrengt smil.... |
|
|
|
![]() |
|
|