Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Kålrabistappehjelp

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-13, 10:56   #25
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kålrabistappehjelp

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Den smaker ikke verken sitron eller rosmarin, og jeg kan ikke skjønne at den kan oppfattes som noe annet enn en tradisjonell men ekstra god kålrabistappe.

Du kjenner ikkje min far Han er svært tradisjonell og skal ha all mat slik den alltid har vore. Han likar kun mat der ein har lagt vekt på å halde det så smaklaust som mulig (ingen løk, ingen pepper, ingen krydder). Det blir ekstra ille om det tradisjonelle måltidet får hint av ein anna smak enn det han har hatt i over 80 år For han er oregano "sterkt". Han syns maten og måltidet blir ødelagt.

Men eg kjem til å prøve denne oppskrifta, og lagar eigen batch til han.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.