Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! iPhonen min er ubrukelig!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-13, 11:12   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp! iPhonen min er ubrukelig!

Ikonene på telefonen min dirret plutselig, så jeg var så dum at jeg dobbeltklikket på den derre runde tasten nederst. Da ble skjermen forstørret. Jeg fikk småpanikk og gjorde det samme nok en gang, men da ble den enda mer forstørret. And so on. Nå er skjermbildet bare et buksebein av guttungen som pryder skjermen vanligvis. Og jeg får ikke slått telefonen av og på igjen, for slide-greia man bruker til det er jo utenfor skjermbildet.

What to do? Hjelp!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 11:14   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! iPhonen min er ubrukelig!

Det hjelper ikke å trykke en gang?

Hvis intet annet hjelper, hold inn begge knappene noen sekunder. Da skrur den seg av.

Gammel 02-12-13, 11:16   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det hjelper ikke å trykke en gang?

Hvis intet annet hjelper, hold inn begge knappene noen sekunder. Da skrur den seg av.

Det hjjelper ikke å trykke en gang. Det andre skal jeg prøve nå. Takk!

Gammel 02-12-13, 11:17   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Takk! Nå er den avslått. Nå håper jeg bare den er normal når jeg slår den på.

Gammel 02-12-13, 11:19   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 11:19   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

TAKK! I love you!

Gammel 02-12-13, 11:19   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Dette har reddet meg (og flere) et par tre ganger. Håper det løser seg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 13:34   #8
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Hmm, jeg hadde bare tenkt å svare på overskriften med "det burde du tenkt på da du kjøpte den"....

Gammel 02-12-13, 14:24   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hmm, jeg hadde bare tenkt å svare på overskriften med "det burde du tenkt på da du kjøpte den"....

Gammel 02-12-13, 14:28   #10
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Hvis det skjer en gang til, kan du prøve å tappe på skjermen med tre fingre samtidig.

Gammel 02-12-13, 14:34   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mens du står på ett ben og synger Glade Jul.

Gammel 02-12-13, 15:39   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

...og sier insh Allah.

Gammel 02-12-13, 17:23   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Haha, men det kunne jeg jo uansett ikke vite før jeg hadde prøvd den...

Gammel 02-12-13, 17:23   #14
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Betty, her.

Hvis det skjer en gang til, kan du prøve å tappe på skjermen med tre fingre samtidig.

Hva skjer da? Er det noe jeg burde prøve nå? :nysgjerrig:

Gammel 02-12-13, 19:51   #15
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hard reset har berget meg også noen ganger.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-13, 20:07   #16
Betty
Superaktiv

Betty sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelag
Betty er populærBetty er populærBetty er populærBetty er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hva skjer da? Er det noe jeg burde prøve nå? :nysgjerrig:

Det forstørrer/forminsker skjermen. Du kan bare prøve. Gjør det to ganger og den blir som opprinnelig igjen. Blir nok best suksess om du synger glade jul til ja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.