Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt i harmoni med litt gammelt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-13, 19:16   #1
Mammatiltre85
Nybegynner
 
Mammatiltre85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Nordland
Innlegg: 23
Mammatiltre85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nytt i harmoni med litt gammelt

Jeg er glad i og blandet litt nytt med gammelt når det gjelder interiøret. Nettopp vært å hentet ned noen gamle kofferter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (431,4 KB, 118 visninger)
__________________
Gutt 05 Jente 09 Jente 12
Mammatiltre85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:19   #2
Smoothie
lader
 
Smoothie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.592
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt

Fint!

Det er noen lignende kofferter på mørkeloftet i barndomshjemmet mitt, har tenkt på å spørre om å overta dem, men det har ikke blitt til enda.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:31   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt

jeg har en haug med slike som jeg bruker til både klær og cder og diverse i sommerhuset mitt. Tør du å ha dem åpne med småbarn i hus? Har du sikret dem så de ikke klapper igjen?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:38   #4
Mammatiltre85
Nybegynner
 
Mammatiltre85 sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Nordland
Innlegg: 23
Mammatiltre85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

jeg har en haug med slike som jeg bruker til både klær og cder og diverse i sommerhuset mitt. Tør du å ha dem åpne med småbarn i hus? Har du sikret dem så de ikke klapper igjen?

Den var kun åpen når jeg fotograferte også fikk minste tøtta leke i den mens jeg var i nærheten . Ellers er det lukket igjen

__________________
Gutt 05 Jente 09 Jente 12
Mammatiltre85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 20:41   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt i harmoni med litt noe gammelt

Opprinnelig lagt inn av Mammatiltre85, her.

Den var kun åpen når jeg fotograferte også fikk minste tøtta leke i den mens jeg var i nærheten . Ellers er det lukket igjen

Jeg fikk lokkett på en av mine over fingrene, og det var ikke så veldig deilig, egentlig. Au.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-13, 22:10   #6
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt i harmoni med litt gammelt

Så fint.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no