|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Den optimale gaven til deg?
Ja, jeg tror ikke noen som kjenner meg hadde funnet på å kjøpe slike ting til meg. Og folk som ikke kjenner meg hadde vel ikke kjøpt noe uansett..
|
|
|
|
#42 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Den optimale gaven til deg?Til den prisen ønsker jeg at noen skal komme å ta vekk det store upraktiske hjørnebadekaret, og erstatte det med et dusjkabinett. Blir det noe til overs, hadde jeg ønsket meg innleid hjelp til julevasken
|
|
|
|
#43 |
|
Live and let live
|
Sv: Den optimale gaven til deg?Ny giftering og forlovelsesring. Med diamanter. (Har mistet gifteringen, og siden den ble brukt til forlovelsesring også, så ønsker jeg meg likegodt to ringer nå. En forlovelsesring og en giftering. Jeg har sett noen som er så fine sammen. )
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den optimale gaven til deg?Noe jeg ikke hadde unnet meg selv av egne penger, og litt avhengig av sammenhengen - noe varig Sist redigert av m^2 : 04-12-13 kl 16:44. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har M, stue litt over 30 kvadrat, og synes det holder. Den lader.
|
|
|
#48 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Den optimale gaven til deg?Jeg ville helst fått gavekort på ulike steder, sånn at jeg kan kjøpe det jeg vil til nyleiligheten min
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den optimale gaven til deg?Jeg ville ønsket meg helårskort for hele familien i alpinanlegget |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den optimale gaven til deg?Steiner i allianseringen |
|
|
|
|
|
#53 |
|
maler
|
Sv: Den optimale gaven til deg?Vanskelig prisklasse synes jeg, for jeg ønsker meg ingen sånne luksusting, så det jeg ønsker meg er enten endel billigere (morgenkåpe, støvletter, ullundertøy) eller ganske mye dyrere (peisovn, innebygd montana høyttalermøbel til stuen, ny mac, nytt kamera). Det måtte vært en airplay-høyttaler av noe slag tror jeg kanskje.
|
|
|
#54 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den optimale gaven til deg?Kunst
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den optimale gaven til deg?Jeg var så heldig å få ring fra Georg Jensen av mannen i fjor, det var noe jeg hadde ønsket meg i nesten 20 år. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Den optimale gaven til deg?Ny telefon. Iphone 5S, den jeg har er så gammel og treig at jeg får fnatt, men "gammel og treig" er visst ikke godkjent oppgraderingsgrunn på jobben. |
|
|
|
![]() |
|
|