Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Kan du anbefale en sports-BH?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-13, 11:39   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du anbefale en sports-BH?

Jeg får har akkurat oppdaget at jeg får migrene av min.

Min migrene er utløst av spenningshodepine, og det får jeg da av den sports-BHen jeg har. Den blir "hengende for tungt" på skuldrene. Til vanlig bruker jeg BH-er som har mye mer støtte i cupen og rundt. NB! Jeg har gått ned noen kilo (10) fra jeg kjøpte den til nå, så mulig at den bare er for slarkete i omkretsen?

Jeg vil jo gjerne bli litt friskere av å trene, ikke sengeliggende.

Gammel 06-12-13, 12:30   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du anbefale en sports-BH?

Mulig du har større byste enn meg og trenger en god en. Det er mange her som bruker disse og har erfaringer å dele.
http://www.timarco.com/no/stay-in-place

Jeg klarer meg med Swegmark og Lindex.
http://www.timarco.com/no/swegmark/treningsklær

Gammel 06-12-13, 12:42   #3
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og med paypal mulighet! Tusen takk, Lavendel.

Gammel 06-12-13, 12:50   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Og med paypal mulighet! Tusen takk, Lavendel.

Bare hyggelig..
Du burde jo prøve litt forskjellig om du ikke er kjent med merkene. Men 14 dager bytterett har du så klart.

Gammel 06-12-13, 13:16   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Shock absorber run. Den er helt fantastisk. Har kjøpt mine på ebay.

http://www.sportamore.no/produkt/749...ic-run-w-svart

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-13, 13:54   #6
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Shock absorber run. Den er helt fantastisk. Har kjøpt mine på ebay.

http://www.sportamore.no/produkt/749...ic-run-w-svart

Shock Absorber. . Skulle jeg skrevet.

Takk for link til ukjent nettside med gode tilbud. Det blir nye løpesko på salg, og kanskje Smartwool trøye.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.